تهران میزبان یازدهمین همایش و نمایشگاه صنعت لاستیک ایران

۳۰ام بهمن ،

logo hamayesh 11.jpg

یازدهمین همایش دوسالانه صنعت لاستیک ایران به همراه نمایشگاه بین المللی تخصصی آن هشتم تا دهم اسفندماه امسال در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، سعید تقوایی، رئیس مرکز تحقیقات صنایع لاستیک ایران و دبیر همایش فوق، با اعلام خبر بالا «هم اندیشی متخصصان صنعت و اساتید دانشگاه ها در جهت بروز رسانی دانش»، «ارائه راهکارهای بهینه سازی تولید و ارتقاء سطح کیفی محصولات»، «ارائه تجارب مدیریتی مدیران شرکت ها» ،«ارائه راهکارهای بهینه سازی مصرف سوخت و انرژی»، «ارائه راهکارهای جلوگیری از آلودگی محیط زیست در صنعت تایر» و «فرصت ها و چالش های پیش روی صنعت تایر کشور» را از جمله مهمترین اهداف یازدهمین همایش صنعت لاستیک ایران برشمرد.

وی با توجه به تمام چالش های پیش روی بخش صنعت کشور به سبب تحریم های گوناگون، حفظ ظرفیت تولیدات در صنعت تایر طی سال جاری را نشانه ای از بلوغ در این صنعت دانست و اظهار داشت: سعی شده است در همایش یازدهم ضمن بررسی جایگاه فعلی و ترسیم آینده صنعت تایر کشور، بیشتر از قبل محتوای علمی و فناوری داخلی صنعت تایر را در قالب این گردهمایی و با سخنرانی های تخصصی و علمی و برگزاری کارگاه های مرتبط نمایان کنیم.

او همچنین از «فرصت ها و چالش های پیش روی صنعت»، «آمیزه کاری، مواد اولیه و ماشین آلات»، «فناوری های نوین و استانداردهای آتی در صنعت تایر»، «طراحی، ساخت، فرایند تولید، روش های ارزیابی و آزمون محصول»، «کیفیت، بهره وری، بهبود روش ها، هزینه ها و بازاریابی فروش»، «محیط زیست، بازیافت و انرژی» و «توسعه محصولات نوین لاستیکی مورد استفاده در صنایع به ویژه صنعت خودرو» به عنوان مهمترین محورهای یازدهمین همایش صنعت لاستیک ایران یاد کرد.

به گفته تقوایی، همزمان با یازدهمین همایش ملی لاستیک ایران نمایشگاه بین االمللی صنعت لاستیک و صنایع وابسته در فضایی به وسعت ۱۹۰۰ متر مربع در سالن های نمایشگاهی هتل المپیک برپا خواهد شد که بازدید این نمایشگاه برای عموم علاقمندان آزاد است.

عضو کمیته اجرایی انجمن صنعت تایر ایران ادامه داد: این نمایشگاه تخصصی با حضور بیش از ۵۰ شرکت داخلی و خارجی در صنایع تایرسازی، قطعات لاستیکی و پلیمری، صنایع شیمیایی و مواد اولیه، صنایع خودروسازی داخلی، واردکنندگان تایر، تجهیزات و ماشین آلات، صنایع بازیافت، تامین کنندگان تجهیزات و تاسیسات برقی و مکانیکی، شرکت های مشاوره ای و خدماتی برپا خواهد شد.

بنابر این گزارش، تاکنون ۱۰ دوره همایش ملی لاستیک ایران در شهرهای کرمان، تهران، شیراز، یزد، مشهد، اصفهان و کیش برگزار شده است.

یادآور می گردد که یازدهمین همایش ملی لاستیک ایران به همت شرکت مهندسی و تحقیقات صنایع لاستیک و با همکاری انجمن صنعت تایر ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می گردد.

علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این همایش می توانند به نشانی اینترنتی www.Rierco.net مراجعه کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.