تهران یک صدا می گوید:سرزمین فلسطینیان، فلسطین

اردیبهشت ۱۴۰۳

از سوی قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران انجام شد؛

قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از انتخاب عنوان سرزمین فلسطینیان، فلسطین برای برنامه های این نهاد اجتماعی در حمایت از مقاومت مردم فلسطین و توسعه معارف این سرزمین خبر داد.

حجه الاسلام و المسلمین امرودی خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  افزود:شهرداری تهران به عنوان اولین دستگاهی که ساختار مستقلی برای مدیریت و برنامه ریزی فعالیت های اجتماعی خود  از حقوق و مقاومت مردم فلسطین تدارک دیده، برنامه ای متنوع فرهنگی و هنری را به منظور توسعه معارف فلسطین از روز قدس اجرا خواهد کرد.
وی گفت: انقلاب ، امام و رهبری، دفاع مقدس، شهدا و مقاومت مردم ایران دربرابر استکبار جهانی همچنین قدس و فلسطین عناوین راهبردی فعالیت های انقلابی شهرداری تهران را به خود اختصاص داده اند.
رئیس شورای سیاست گذاری دفتر حمایت از فلسطین شهرداری تهران تصریح کرد: با توجه به این راهبردها و بر اساس منویات مقام معظم رهبری در تمام ایام سال برنامه ها و فعالیت های خود جوش مردمی شهر تهران با حمایت مدیریت فرهنگی در فعالیتهایی نظیر سالروز مقاومت مردم لبنان درجنگ ۳۳ روزه، مقاومت مردم غزه درجنگ های ۲۲ روزه و ۸ روزه غزه همچنین سالروز آغاز انتفاضه فلسطین در روز قدس برگزار می گردد.
حجه الاسلام و المسلمین امرودی ادامه داد: اتفاقات و آشوب های داخلی که با حمایت استکبار جهانی در سوریه در جریان است، برکناری رئیس جمهور مصر از قدرت، مسایل خاورمیانه، تلاش کشورهای غربی برای مصادره قیام مردمی کشورهای عربی برگزاری باشکوه و مقتدرانه مراسم روز جهانی قدس را به مسئله پر اهمیت تر از سالهای قبل تبدیل نموده و شهرداری تهران به مانند قبل از تمام ظرفیت ها و توانمندی خود جهت اجرای این مراسم و فراهم کردن زمینه حضور میلیونی شهروندان بهره خواهد گرفت.
عضو شورای عالی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران حمایت از آرمانهای فلسطین رانقطه ممیزه درجه خلوص انقلاب های ضد استکباری عنوان کرد: مدیریت فرهنگی شهر عناوین سرزمین فلسطینیان، فلسطین وفلسطین و قدس حماسه مقاومت و بیداری را برای مجموعه فعالیتهای شهرداری تهران در راستای حمایت از مقاومت مردم فلسطین و توسعه معارف این سرزمین در روز قدس انتخاب کرده است.
وی گفت: فضا سازی سطح شهر و مسیرهای راهپیمایی ارائه خدمات فرهنگی حول محور فلسطین، مبارزه با صهیونیسم، دشمن شناسی و بیداری اسلامی، برگزاری نمایشگاه فرهنگی و توزیع محصولات مرتبط مهمترین فعالیتهای شهرداری تهران می باشند که با عنوان های مذکور اجرا خواهد شد.
حجه الاسلام و المسلمین امرودی عنوان کرد: اعلام تحریم کالای شرکت های حامی رژیم صهیونیست، بهر گیری از ظرفیت روزنامه های شهری  و انتشار یافتن پرونده و ضمیمه فرهنگ شهر با موضوع مقاومت مردم فلسطین با بر پایی دوعنوان نمایشگاه توسط مناطق ۶ و ۱۱ در پارک دانشجو و در مسیر راهپیمایی از مهمترین برنامه ایی است که  امروز  اجرا می شود./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.