تهیه‌کننده و کارگردان فیلم انتخاباتی لنکرانی انتخاب شدند

۲۱اردیبهشت،

511-9.jpg

رییس ستاد انتخابات کامران لنکرانی، نادر طالب‌زاده و طالبی را به عنوان تهیه‌کنندگان فیلم انتخاباتی این نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری معرفی و اظهار کرد که فردا از برنامه کاری لنکرانی رونمایی می‌شود.

محمد سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،اظهار کرد: نادر طالب‌زاده و طالبی از تهیه‌کنندگان و کارگردان‌های صاحب نام ، متعهد و محبوب کشورهستند که قرار است فیلم انتخاباتی آقای لنکرانی را بسازند، آنها کارشان را از هفته پیش آغاز کردند.

وی افزود: روند ساخت فیلم انتخابی آقای لنکرانی اینگونه است آنها دکتر را در سفرها در استان‌ها همراهی کرده و از جریان سفر و بعضی نشست‌های آقای لنکرانی با مردم و در دانشگاه‌های مختلف فیلمبرداری و مستندسازی می‌کنند، همچنین از فیلم‌های آرشیو ایشان در قبل نیز استفاده می‌کنند.

نماینده مردم تهران اضافه کرد: همچنین برای ساخت این فیلم از نظرات مردم و کسانی که در اطراف دکتر می باشند نیز استفاده خواهد شد، فعلا سفرهای آقای لنکرانی به دعوت دانشگاهیان در استان های مختلف انجام می‌شود و طبیعتا از سوم خرداد یعنی از زمان آغاز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری میتینگ‌های انتخاباتی ایشان در قالب صحبت با مردم و برنامه‌های دیگر نیز انجام می‌شود.

سلیمانی هم چنین با بیان اینکه فردا ساعت ۹ صبح از برنامه کاری آقای لنکرانی نیز رونمایی خواهد شد گفت: در این برنامه روسای گروه‌های ۹ گانه تهیه‌کننده این برنامه‌ها حضور دارند، گروه‌هایی که شامل کشاورزی‌،اقتصاد، صنعت، سیاست داخلی، سیاست خارجی، مدیریت و اداره کشور، امور اجتماعی، فرهنگی و علم و فناوری است.

به گفته سلیمانی، تمامی این موارد در قالب کتابچه‌ای رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.