تهیه کننده پیداکنم فیلمم را کلید می زنم

۰۷م آذر ،

شالیزه عارف پور در گفت و گو با هنرآنلاین

شالیزه عارف پور کارگردان به دنبال تهیه کننده ای برای فیلم نامه˝لطفا با کفش پاشنه بلند راه نروید˝ می گردد و حتی به بازیگران هم در این فیلم فکر کرده است.

شالیزه عارف پور کارگردان سینما در گفت وگو با هنر آنلاین در باره ساخت فیلم تازهش گفت : دو فیلم نامه آماده برای ساخت دارم و موقعی که به تهیه کنندگان برای ساخته شدن یکی از آنها را ارائه کرده ام دوستان تهیه کننده عنوان می کنند که با توجه به مضمون فیلم نامه پروانه ساخت دریافت نمی کند و به همین سبب برای تولید فیلم نامه دوم با عنوان ” لطفا با کفش پاشنه بلند راه نروید” مشغول مذاکره با تهیه کننده هستم.

این کارگردان در باره موضوع و ژانر فیلم گفت : فیلم مضمون اجتماعی دارد و قهرمان های اصلی فیلم چند جوان می باشند و فضای فیلم نامه بسیار متفاوت از فیلم اولم است و بخش عمده ای از داستان فیلم در یک خانه اتفاق می افتد . میهمانی در فیلمنامه وجود دارد که هیچگاه وارد این میهمانی نمی شویم و رفـت و آمد و روابط میان شخصیتها بیان می گردد .فیلم یک شخصیت اصلی دارد که قرار است صابر ابر نقش آن را بازی کند . بقیه شخصیتها در یک حد حضور دارند و آپارتمان در فیلم در حکم یکی از شخصیتهای فیلم است.

عارف پور در مورد انتخاب بازیگران برای فیلم افزود : با تعداد بسیاری از بازیگران چهره و مطرح سینما مثل رامبد جوان ، نگار جواهریان ، سحر دولتشاهی ، صابر ابر، ویشکا آسایش ،ریما رامین فرو پگاه آهنگرانی برای بازی در این فیلم صحبت کرده ام که همگی اعلام کرده اند در فیلم بازی خواهند کرد و امیدوارم با وجود چنین نام هایی تهیه کننده ای تهیه فیلم را بپذیرد و مهرداد میر کیانی به عنوان طراح چهره پردازی و کاوه شاه محمدلو به عنوان مدیر فیلمبرداری در فیلم حضور خواهند داشت. 
فیلم اول شالیزه عرف پور ” حیران ” یک اثر اجتماعی با بازی مرحوم خسرو شکیبایی ، باران کوثری و مهرداد صدیقیان بوده است.

انتهای پیام/
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.