ته‌وز را نخریدیم چون دستمزد زیادی می‌خواست

 درگیری ته‌وز با مانچینی در زمان دیدار سیتی مقابل بایرن در چمپیونزلیگ، به کنار گذاشتن این مهاجم آرژانتینی از این تیم منجر شد و به همین دلیل او اعلام کرد ورزشگاه “اتحاد” را ترک خواهد کرد.

ناصر الخلیفه، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، آماده بود تا ته‌وز را در بازار نقل و انتقالات ژانویه به خدمت بگیرد اما دستمزد بالای این بازیکن این انتقال را به بن بست کشاند. الخلیفه در گفتگو با بیلد گفت:” اگر این انتقال انجام نشد، به این خاطر نبود که او نمی خواست به اینجا بیاید. بلکه به این خاطر بود که ما دستمزد مورد نظر او را قبول نکردیم.

او می خواست به پاریس بیاید. اما ما به بازیکنان مان دستمزد بالا نمی دهیم. دستمزد درخواستی ته‌وز بسیار بالا بود و با فلسفه باشگاه مطابقت نداشت. به همین دلیل ما رد کردیم.” به تازگی کارل هایتس رومنیگه، نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ، هزینه های باشگاه پاری سن ژرمن را مورد انتقاد قرار داد اما الخلیفه از سیاست نقل و انتقالات باشگاهش دفاع کرد و گفت:” اگر حال رومنیگه از دستمزدهایی که ما می دهیم، بد شده، می تواند خودش را به دکتر نشان بدهد.

ما مراقب پرداخت هایمان هستیم. برای مثال، تیاگو سیلوا حتی یک یورو هم بیشتر از پولی که در میلان می گیرد، در این باشگاه ما دریافت نمی کند. در مورد زلاتان هم می توانم بگویم او بهترین مهاجم دنیاست.”


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.