توافق‌نامه ژنو یک پیروزی برای ملت ایران است/ به نتیجه مذاکرات خوشبینم

فروردین ۱۴۰۳

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دستاوردهای مذاکرات برای ایران یک پیروزی به حساب می‌آید و به نتیجه مذاکرات انجام شده میان ایران با گروه ۱+۵ خوشبینم.

“محسن رضایی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ دستاوردهای مذاکرات ژنو و امضای توافق‌نامه میان ایران با ۱+۵ اظهار داشت: لغو بعضی فشارهای اقتصادی، به رسمیت شناخته شدن حق غنی‌سازی به صورت مستقیم و غیرمستقیم از جمله دستاوردهای مذاکرات برای جمهوری اسلامی است که این مسئله خود یک پیروزی برای کشورمان به حساب می‌آید.  
 
وی به سومین دستاورد مذاکرات برای ایران اشاره و تصریح کرد: بیان کردن دیدگاه‌های مختلف از جانب وزرای خارجه کشورهای ۱+۵ دربارهٔ توافق‌نامه یکی دیگر از دستاوردهای قابل ذکر است چرا که آن‌ها در قبل در برابر ایران متحد و یکصدا بودند اما اکنون وضع تغییر یافته و با شنیده شدن صداهای مختلف از آن‌ها می‌توان به اقتدار جمهوری اسلامی در این میان پی برد.
 
این فعال سیاسی افزود: باید منتظر ماند که ته خط چه اتفاقی خواهد افتاد؟ و اینکه آیا دوباره به وضع قبلی بازمی‌گردیم یا اوضاع بهتر خواهد شد؟ این مسئله بستگی به گام‌هایی دارد که در این میان از سوی کشورهای غربی برداشته می‌شود. 
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: غرب راهی جز این مسئله نداشت که با ملت ایران کنار بیاید و در نهایت من به نتیجه‌ مذاکرات انجام شده  میان ایران با گروه ۱+۵ خوشبینم. 

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.