توافق سه اپراتور دوکومو،چاینا موبایل، کره تله کام برای رومینگ وای فای مشترک

۰۹م اسفند ،

سه شبکه تلفن همراه آسیایی برای طراحی طرح رومینگ وای فای داخل محدوده معین که کشورهای ژاپن، چین و کره را پوشش می دهد به توافق رسیده اند.

 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، درحالی که اپراتورهای دوکومو، چایناموبایل و کره تله کام پیش از این سرویس های وای فای را در سطح ملی در بازارهای مربوطه خود ارائه کرده اند، بر اساس توافق تازه برای اپراتورهای موبایل و یا وای فای امکان ارتباط با هات اسپات های وای فای از طریق یک قرارداد و یک اتصال یک مرحله ای که از سوی هاب هایی که به وسیله این طرح پشتیبانی می شوند فراهم خواهد شد.
 
براین اساس چاینا موبایل به عنوان یکی از اپراتورهای هاب معرفی شده است. این طرح که راه اندازی آن برای سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده است، نتیجه توافق تجاری میان سه اپراتور دوکومو ژاپن، چاینا موبایل چین و KT کرده است که ژانویه ۲۰۱۱ خبر آن اعلام شده بود.
 
به علاوه دوکومو، چاینا موبایل و KT از فن آوری تصدیق هویت EAP-SIM برای برطرف کردن نیاز به شناسه کاربر و کلمه عبور هنگام دسترسی به هات اسپات های وای فای استفاده خواهند کرد که به سهولت و تجربیات بهتر منجر می گردد. این شرکت هریک بکارگیری فن آوری تصدیق هویت را مطابق با رویه های مورد نیاز خود با هدف عرضه سرویس های در سه ماهه دوم ۲۰۲۴ انجام خواهند داد.
 
جهت یافتن روش هایی برای افزایش تجربیات کاربری و تسهیلات رومینگ وای فای این سه شرکت همچنین در فاز دوم اتحاد پهنای باند بی سیم آزمایش نسل آینده هات اسپات (NGH) برای رومینگ وای فای شرکت خواهند کرد.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.