توافق صدا و سیما با اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی

صدا و سیمای جمهوری اسلامی با اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی در جده توافق نامه همکاری امضا کردند.

 به گزارش خبرگزاری هنر ایران،در سفر قائم مقام رسانه رئیس سازمان صدا و سیما به جده و پس از گفتگو با مدیرکل اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی در جده، توافق‌نامه میان صدا و سیما با این اتحادیه امضا شد.

 حجت الاسلام در دیدار با ولد بوک از موضع اتحادیه رادیو تلویزون‌های اسلامی در محکومیت قطع سیگنال‌های ماهواره‌ای صدا و سیما قدردانی کرد.

وی با تشریح پیشرفت‌های بومی ایران در صنعت صدا و سیما و تولیدات رسانه‌ای بر مبنای اسلام ناب، آمادگی رسانه ملی را برای مساعدت لازم به اتحادیه برای تامین برنامه‌های رسانه‌ای کشورهای اسلامی و آموزش تربیت نیروی انسانی متخصص برای کشورهای اسلامی اعلام کرد.

وی از خلاء موجود در حوزه فعالیت‌های رسانه‌ای میان کشورهای اسلامی ابراز تاسف کرد و استفاده از ظرفیت‌های مشترک کشورهای اسلامی در امور رسانه‌ای را خواستار شد.

دبیرکل اتحادیه رادیوتلویزیون‌های اسلامی نیز با تشکر از می‌ه‌مان نوازی صدا و سیما در سفر اخیر وی به تهران، بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های صدا و سیما در میان کشورهای اسلامی تاکید کرد.

ولد بوک گفت پیشرفت‌های صدا و سیما در زمینه‌های فنی و تخصصی در تولیدات رسانه‌ای جایگاه ایران را در میان کشورهای اسلامی متمایز کرده است.

پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.