توان نظامی نیروی دریایی بالاست/ ما امروز یک نیروی دریایی اقیانوسی هستیم

فروردین ۱۴۰۳

دریادار سیاری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران:

دریادار سیاری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران گفت: نیروی دریایی تنها یک نیروی نظامی نیست و ما امروز یک نیروی دریایی اقیانوسی هستیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر دریادار “حبیب‌الله سیاری” فرمانده نیروی دریایی ارتش در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران، ضمن گرامیداشت سالروز عملیات مروارید، در تشریح دلایل نامگذاری ۷ آذر به نام نیروی دریایی، اظهارداشت: سبب این نامگذاری، عملیات موفقیت‌آمیز نیروی دریایی ارتش در ۷ آذر به نام مروارید بود؛ چرا که دشمن سراپا مسلح تصمیم داشت علاوه بر حمله به مرزهای زمینی و هوایی، همزمان از دریا نیز حمله کند و نیروی دریایی ما را با شکست مواجه کند و سیادت دریایی را از جمهوری اسلامی ایران بگیرد.

دریادار سیاری افزود: دشمن برآورد کرده بود که نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران توان مقابله در عرصه دریا را ندارد و فکر می‌کردند با به کارگیری ناوها و موشک‌اندازها می‌توانند به راحتی در عرصه دریا حضور پیدا کنند، اما اشتباه فکر می‌کردند.

وی تصریح کرد: طی جنگ ۸ساله عراق توان نظامی نداشت بلکه با همکاری کشورهای همسایه به جنگ ادامه داد.

امیر سیاری در تشریح دستاوردهای نیروی دریایی افزود: نیروی دریایی تنها یک نیروی نظامی نیست و ما امروز یک نیروی دریایی اقیانوسی هستیم.

این خبر ادامه دارد…


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.