توتی، همچنان روی نوار گلزنی

۱۹م آذر ،

totti.jpg

پس از پیروزی چهار بر دو رم برابر فیورنتینا همه نگاه‌ها در فوتبال ایتالیا به دیدار یکشنبه شب اینتر و ناپولی دوخته شده است. یووه نیز پس از راهیابی به دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند شاهد بازگشت آنتونیو کونته به نیمکت مربیگری خود باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شنبه شب با برگزاری دو مسابقه هفته‌ شانزدهم سری A آغاز شد. آتلانتا و رم میزبانان پیروز این دیدارها بودند.

آتلانتا در برگامو توانست با نتیجه‌ دو بر یک پارما را با شکست بدرقه کند. دنیس (۴ ) و پلوسو (۳۸) با گل‌های خود میزبان را در نیمه اول از حریف پیش انداختند. پارما با گلزنی آمائوری در دقیقه ۴۵ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد ولی در نهایت ورزشگاه استادیو “آتلتی آتزوری دِایتالیا” را با شکست ترک کرد. این ششمین شکست فصل پارما و هفتمین برد آتلانتا بود.

در دومین بازی شنبه رم در ورزشگاه المپیک پذیرای فیورنتینا بود و در نهایت مهمانش را چهار بر دو شکست داد. گل‌های فرانچسکو توتی (۱۹، ۴۵)، کاستان (۷) و اسوالدو (۸۹) امتیازهای رم را به ۲۹ رساندند. گل‌های رونکالیا (۱۴) و الحمدویی (۴۶) تنها از سنگینی شکست بنفش‌ها کاستند.

هفته‌ شانزدهم سری A یکشنبه با برگزاری شش دیدار زیر ادامه می‌یابد:

پالرمو – یوونتوس

کالیاری – کیه‌وو

پسکارا – جنوا

سیه‌نا – کاتانیا

تورینو – میلان

اینتر – ناپولی

در صورتی که یوونتوس در بازی برابر پالرمو دچار لغزش شود، این فرصت برای ناپولی فراهم خواهد بود تا با شکست اینتر جای “بانوی پیر” را در صدر جدول رقابت‌ها از آن خود کند. هر چند تورینی‌ها پس از آخرین شکست خود که برابر میلان رقم خورد دوباره برخاسته‌اند و پس از راهیابی به دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌توانند شاهد بازگشت آنتونیو کونته به نیمکت مربیگری خود پس از سپری شدن محرومیتش باشند. محرومیتی که در پرونده تبانی در فوتبال ایتالیا برایش در نظر گرفته بود.

دیدارهای دوشنبه سامپدوریا – اودینزه و بولیونیا – لاتزیو هفته‌ شانزدهم سری A را به پایان خواهند برد.

در جدول این رقابت‌ها یوونتوس با ۳۵ امتیاز پیشتاز است. ناپولی با ۳۳ و اینتر با ۳۱ امتیاز نزدیک‌ترین تعقیب‌کنندگان صدرنشین می باشند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.