توجه به ‘تولید’ و “صنعت” سبب شتاب در تحقق “حماسه اقتصادی” می گردد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان قم گفت : توجه به تولید وصنعت سبب شتاب در تحقق حماسه اقتصادی کشور می گردد.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از  “شاتا” یونس عالی پور افزود : باید هر شخصی به هر میزانی که می تواند سبب حرکت لوکوموتیو صنعت شود و از بعضی موازی کاری پرهیز کنیم.
 
وی با توجه به پیشینه نه چندان دور صنعتی شدن استان اظهار داشت: اکنون در بخش صنعت به سرعت خوبی پیش می رویم ولی ادارات ما همزمان با صنعت پیشرفت نکرده اند و بعضی سیستم اداری استان با اوج گرفتن صنایع پیشرفت متناسب نداشته و متوازن نبوده است.
 
عالی پور نارسایی بعضی از قوانین را در عدم روان سازی امور موثر دانست و اضافه کرد: بسیاری از قوانین به متوازن سرعت امور دیگر به روز نشده است و همه ما موظف هستیم که تلاش کنیم که قوانین را مقنن به کمک دست اندکاران صنعت بروز نماید.
 
وی با تاکید بر استمرار جلسات تخصصی با صنایع و شناسایی نقاط آسیب و قوت آنها، اظهار داشت: جلسات کارشناسی و تخصصی سبب برکت در امور تخصصی صنایع می گردد و راهبردهای کارشناسانه بررسی می گردد.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قم تشکیل یک “پنجره واحد” متشکل از دستگاههای اجرایی مرتبط با بخش صنعت و کارشناسان خبره را بعنوان یک راهبرد کارساز پیشنهاد کرد و گفت: تشکیل یک پنجره واحد، می تواند کمک شایانی برای روان سازی امور صنعتگران باشد که ان شاء ا… با همکاری اعضائ کمیته این رویکرد اجرایی شود و دغدغه های بعضی از امور در قالب پنجره واحدی که ترسیم می گردد حل و فصل گردد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.