توجه به همسر پس از به دنیا آمدن فرزند

۲۳اردیبهشت،
ممتاز نیوز : یک همسر آگاه، نمی گذارد حضور فرزندان، او را از توجه به همسرش بازدارد. نوع رابطه زن و مرد پس از صاحب فرزند شدن، با پیش از آن به شدت تفاوت می کند و در واقع وارد مرحله تازهی می گردد.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از خراسان ؛ ورود فرزند یا فرزندان به فضای خانه، هم رابطه زن و مرد را تحت الشعاع قرار می دهد و هم فضای کلی خانه را دگرگون می کند. این دگرگونی در صورتی که رابطه زن و مرد پیش از ورود فرزندان بدون درگیری و آشوب باشد بسیار مثبت است و در غیر این صورت مشکلاتی به همراه خواهد داشت. ولی گاه پیش می آید که فرزندان، حائلی بین زن و مرد ایجاد می کنند و توجه و تمرکز و علاقه یکی یا هر دو طرف را به خود معطوف می کنند و از طرف مقابل بازمی دارند.

زن و مردِ آگاه همواره متوجه این آسیب می باشند و نمی گذارند حضور فرزندان، مانع توجه به همسرشان شود. یک خانم آگاه می داند که او اول همسر است و بعد مادر؛ همچنین یک مرد آگاه می داند که او اول همسر است و بعد پدر؛ پس هیچ کدام با توجه بیش از حد به فرزندان از همسر خود فاصله نمی گیرند. در مشاوره ها بسیاری از همسران شکایت می کنند که پس ازبه دنیا آمدن بچه همسرشان دیگر مانند سابق به آن ها توجه نمی کند و به تعبیر خودشان «دیگر دوستش ندارد». برای این که این شبهه در ذهن همسرتان ایجاد نشود تمام توجه خود را معطوف بچه نکنید، بلکه بخشی از آن را برای همسرتان نگه دارید.

منبع: ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.