توجه به تولید ملی راهکار ایستادگی در برابر غرب

۲۲م دیماه ،

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به تولید ملی از مهمترین راهکارهای ایستادگی در برابر غرب است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، علی لاریجانی در جمع نمازگزاران جمعه در آران و بیدگل افزود:  برای  حمایت  از تولید ملی ، ثروت کشورمان باید به عنوان پشتوانه تولید قرار گیرد.
لاریجانی با اشاره به نقش مهم نیروهای متخصص در اداره امور کشور افزود :  باید  از  دانشجویان فارغ التحصیل کشور و متخصصان داخلی برای بهبود اوضاع اقتصادی بهره بیشتر گرفت.
وی گفت: اگر در تحریم های کنونی، استعدادها و توانمندی های داخلی را به کار بگیریم و به سمت فعالیت های تولیدی حرکت کنیم ، تورم کاهش و اشتغال رونق می یابد.
رئیس مجلس شورای اسلامی افزود : به سبب  بصیرت و پشتیبانی مردم  ایران  از  ولایت  فقیه  و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که شیطنت های دشمنان تاثیری در روند انقلاب و نظام اسلامی نداشته است.
لاریجانی با بیان اینکه غرب و آمریکا  سعی در تشکیل حکومت و نظامی وابسته به خود در لبنان و عراق داشتند تصریح کرد : ما از مردم حزب الله لبنان و عراق حمایت می کنیم.
رئیس  مجلس شورای اسلامی در مورد درخواست چندین ساله مردم آران  و  بیدگل  برای  داشتن نماینده ای مستقل در خانه ملت افزود : این موضوع هم اکنون در کمیسیون شوراهای  مجلس  در حال بررسی است.


IRIBNews RSS TopNews
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.