توجه به سلیقه ودیدگاه مشتری وجه تمایز پارس خودرو است

۲۵م آذر ،

محمد حسن نژاد – عضو کمیسیون اقتصادی مجلس

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

توجه به سلیقه ودیدگاه مشتری وجه تمایز پارس خودرو است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت : تعامل و همکاری با شرکتهای بزرگ صنعت خودرو دنیا و کسب دانش و تکنولوژی روز ، مطابقت استانداردهای قطعات بکار رفته در محصولات با خودروهای مشابه در دنیا و دستیابی به الزامات و استانداردهای بین المللی آلایندگی خودرو نشان از برتری و کیفیت رقابتی محصولات پارس خودرو است.

به گزارش «عصرخودرو»، محمد حسن نژاد با اشاره به برتری شرکت پارس خودرو در بازار خودروی کشور افزود: قطعا نظارت دقیق بر تولید و حفظ وضعیت محصول به لحاظ کیفیت در روند داخلی سازی  و گذر از استانداردهای سختگیرانه شرکت های طرف قرارداد، از عوامل مهم برتری و کسب رتبه های برتر کیفی محصولات شرکت پارس خودرو بوده  است.

وی عرضه محصولات لوکس و با کیفیت را سببی دیگر بر برتری و تمایز محصولات شرکت پارس خودرو در میان شرکتهای داخلی عنوان کرد و افزود : البته این برتری و تمایز در کیفیت، جزء با دقت در تولید ، استفاده از دانش و تکنولوژی روز و توجه به نظر و دیدگاه مشتری حاصل نمی شود که خوشبختانه تاکنون در روند فعالیت شرکت پارس خودرو مدنظر قرارگرفته است.

نماینده مرند و جلفا در ادامه خاطر نشان کرد: تکنولوژی موجود در تولید قطعات محصولات ، سبب کیفیت و بهره وری بالای خودروهای تولیدی شرکت پارس خودرو شده است به طوری که این موضوع در رضایتمندی مشتریان محصولات این شرکت تاثیر مناسبی گذاشته است.

 

شنبه ۲۵ آذر   ۱۲:۱۱

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.