تورس: برد و باخت چلسی برایم بی اهمیت بود!

 به نقل از خبرگزاری تری بال فوتبال، فصل گذشته تیم فوتبال چلسی روزهای سختی را پشت سرگذاشت ویلاش بوآش سرمربی این تیم بارها اعلام کرد که بازیکنان تیمش به حد کافی با او همکاری نمی کنند وکهنه کاران چلسی در نظر دارند با کار شکنی نتیجه گیری را از تیم بگیرند و وجه سرمربی را خراب کنند، اما در آن زمان کسی صحبت ها و ادعاهای برآش را جدی نگرفت وهمه می پنداشتند که او از آنجا که در حال غرق شدن است می خواهد تقصیر را به گردن بازیکنان بیاندازد.

همین کارشکنی ها و نتیجه نگرفتن ها سبب شد تا بوآش به سرعت اخراج شد.

حالا با گذشت یک فصل از این اتفاق، تورس کهنه سرباز چلسی اعتراف کرد در آن زمان بی انگیزه بوده و برد و باخت برایش بی اهمیت بوده در نتیجه به درستی وظیفه ی خود در تیم را پی گیری نمی‌کرده است،.

 تورس در این ارتباط گفت: من پس از حدود ۵۰ میلیون پوندی از لیورپول به چلسی،‌ برد و باخت برایم کاملا بی اهمیت بود.

وی در ادامه گفت: اواسط فصل قبل، من از ارزش هایم دور شدم، همیشه با این افکار بزرگ شدم که باید با تمام توان برایم تیم بازی کنی و فوتبالیست هایی را می‌دیدم که برد و باخت برایشان مهم نبود تعجب می‌کردم اما ناگهان بیدار شدم و دیدم برای خودم هم دیگر سهم نست و فقط بازی می‌کنم، انگار انجام وظیفه باشد.

وی در ادامه افزود: هرگز دوست نداشتم این طور باشم و این واقعیت که این چنین بی تفاوت شده ام برایم بسیار سخت تمام شد، احساس کردم عضوی از گروه تیم نیستم متوجه شدم از آنچه اتفاق می‌افتد راضی نیستم به همین خاطر به خودم گفتم دارم اشتباه می‌کنم و باید کاری برایش انجام دهم.

گزارش ها حاکی ازآن است که بیداری او از خواب غفلت درست همزمان با اخراج ویلاش بوآش انعقاد قرار داد با دی متئو بوده است و این گفته های بوآش مبنی برکارشکنی بازیکنانش را تایید می‌کند.

وی همچنین گفت: من بازیکن متفاوتی شدم و شروع کردم به تصمیم خدمت کردن تورس به طور قطع در هفته ها ماههای اخیر تغییرات بسیاری کرده است.

او زمانی که اسپانیا در یورو ۲۰۱۲ کاپ قهرمانی را بالای سربرود، چکمه طلا را پوشید و از آن زمان در ۱۲ دیدار چلسی ۶ گل به ثمر رسانده است که خود گواه از پیشرفت به سزای او دارد.

اما این موضوع که بازیکنان تیم برای سرنگون کردن یک مربی با یک دیگر دست به یکی شوند یکی دیگر ازمعضلات فوتبال است که به سرعت در حال رشد و تکثیر است تاثیرات فراوانی را در دهه های اخیر در عملکرد تیم ها داشته است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.