تورم فعلی قابل قبول نیست

به گزارش ممتازنیوز به نقل از اعتدال، امیر خجسته رییس کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور با انتقاد از نابسامانی های مکرر در اوضاع اقتصادی و بازارهای پایه کشور گفت: باید در مسائل اقتصادی قوی عمل کنیم و تورمی که الان در کشور اتفاق افتاده است ، قابل قبول نیست ؛ اگر هدفمندی یارانه ها خوب مدیریت می شد و درست اجرا می شد ، شاهد تورم کنونی نبودیم و حتی اگر در زمان فعلی هم بازار خوب مدیریت شود ، تورم مهار می شود.
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: اگر شعار سال ، مقام معظم رهبری که در ابتدای سال فرمودند به معنای واقعی اجرایی شود ، تورم مهار می شود و استحکام اقتصاد داخلی را نیز خواهیم داشت و در کنار آن ایجاد اشتغال را همراه خواهد آورد.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تمام مسائل به اتخاذ سیاست های اقتصادی لازم باز می گردد ؛ باید به منویات رهبری به دقت عمل شود و نباید بدون سیاست گذاری درست در اقتصاد کشور جلو رفت.
وی افزود: دولت باید با قدرت و و قوت پیش بینی برای اتفاقات آینده را خصوصا در اقتصاد داشته باشد ، تحریم ها اتفاق تازه ای نیست و ما سالهاست که در تحریم به سر می بریم ، پس برای امروز باید در معیشت و نیازهای مردم ، پیش بینی لازم را می کردند.
خجسته خاطرنشان کرد: پتانسیل ها و امکانات زیادی در کشور داریم ، اما باید مدیریت صحیح را نیز اعمال کنیم تا اقتصاد پویایی داشته باشیم و در مسائل معیشتی به مردم فشار  وارد نشود.
رییس کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور افزود: هدفمندی یارانه ها قانون بسیار خوبی بود ، اما مدیریت کردن و اجرای صحیح آن امر مهمتری بود که اگر تصحیح در روند اجرایی این قانون اتفاق نیفتد ، تورم زیادتر خواهد شد و به معیشت مردم ضربه جدی وارد خواهد خورد.
وی در خاتمه گفت: اگر مدیران اجرایی به معنای واقعی کار خود را انجام دهد و به حاشیه ها نپردازند ، مشکلات مرتفع می شود ؛ یکی از کارهای مدیریت درست این است که از کارشناسان و افراد نخبه برای پویایی اقتصاد کشور استفاده کنند و مدیر پویا مدیری است که علمی و نه جناحی عمل می کند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.