تورهای نیایش ویژه شهروندان غرب تهران برگزارمی شود

فروردین ۱۴۰۳

شهرداری منطقه ۵ به منظور غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و معرفی آثار تاریخی و مذهبی تورهای زیارتی نیایش برگزار می کند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛مسعود خسروی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر افزود: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان  با هدف غنی سازی اوقات فراغت شهروندان وهمچنین معرفی آثار تاریخی و مذهبی تورهای تفریحی و زیارتی برگزار می گردد.
 
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به برپایی تور نیایش گفت: برنامه های این اردو با محوریت مضامین و مفاهیم قرآنی طراحی شده است که با هدف ترویج و تعمیق فرهنگ دینی و قرآنی دراین ایام برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: همزمان بابرگزاری تورهای نیایش برنامه های گسترده فرهنگی و قرآنی  در برنامه ها پیش بینی شده است که با همکاری ادارات اجتماعی و فرهنگی نواحی ۷ گانه برگزار می گردد.
 
خسروی ادامه داد: اطلاع رسانی به شهروندان و همچنین ثبت نام علاقمندان به شرکت در این اردوها با هماهنگی شورایاران ومدیران  محلات انجام می گردد.
 
وی ادامه داد: به منظور گسترش و بسط فرهنگ دینی و قرآنی جلسات تفسیر قرآن کریم کلاس های مفاهیم قرآن و همچنین مسابقات متنوع فرهنگی و قرآنی برگزار می گردد.
 
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه تصریح کرد: مراسم تجلیل از چهره های قرآنی خادمین مساجد و مکبرین و موذنین مساجد از دیگر فعالیت هایی است که با همکاری ادارات اجتماعی و فرهنگی نواحی ۷ گانه اجرا می گردد. /ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.