تور آموزشی ویژه افراد دارای معلولیت

جام جم آنلاین: به ابتکار انجمن باور و با همکاری شهرداری تهران، نخستین تور ثبت شده آموزش عکاسی برای افراد دارای معلولیت برگزار شد.

به گزارش روز یکشنبه «جام جم آنلاین» در این تور یک روزه که در محل باغ های شهریار تهران برگزار شد، اساتید عکاسی “مجتمع فنی تهران” به معلولان حاضر در این تور،  فنون مقدماتی عکاسی حرفه ای را آموزش دادند.

ترانه میلادی، عضو هیئت مدیره انجمن باور و مدیر این برنامه، هدف از برگزاری این تور را آموزش فنون حرفه ای عکاسی به معلولین جسمی و حرکتی و ایجاد زمینه ورود آنان به این عرصه اثرگذار هنری اعلام کرد.

 وی یادآور شد: انجمن باور معتقد است که باید این امکان برای کلیه افراد دارای معلولیت فراهم شود که بتوانند اوقات فراغت خود در دامن طبیعت بگذرانند و همچنین باید شرایطی فراهم شود که معلولان در همه عرصه های اجتماعی نیز مشارکت فعال داشته باشند.

” از آن جا که ما به آموزش و توانمندسازی افراد دارای معلولیت اعتقاد راسخ داریم؛ به همین منظور و به طور مداوم در صدد اجرای طرح های مبتکرانه و جذاب در عرصه های مختلف آموزشی هستیم.”

در پایان این مراسم نیز عکس های گرفته شده توسط توان یابان، در گالری ویژه این تور گردآوری شد و جهت قضاوت نهایی در اختیار اساتید عکاسی کشور قرار گرفت.

لازم به ذکر است شهرداری تهران با اختصاص وسایل نقلیه مناسب، یاور انجمن باور در برگزاری این تور مبتکرانه بود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.