تور موسیقی حسین علیزاده در تهران و شهرستان‌ها

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

حسین علیزاده به همراه گروه ˝هم آوایان˝ بعد از ایام محرم و صفر در تهران و شهرستان‌ها به صحنه می‌رود.

سیامک جهانگیری، آهنگساز و نوازنده نی در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت در تهران و شهرستان‌ها به همراه گروه “هم آوایان” هستیم که این کنسرت‌ها بعد از ایام محرم و صفر برگزار می‌شود.

جهانگیری در ادامه بیان کرد: در این کنسرت‌ها به همراه حسین علیزاده به اجرای برنامه می‌پردازیم و این کنسرت‌ها شامل دو بخش است که در بخش اول هشت قطعه و در بخش دوم هفت قطعه برای مخاطبان اجرا می‌شود.

این نوازنده نی خاطرنشان کرد: همچنین در بخش اول پیش درآمد بیات شیراز، ساز و آواز، عشقیم گل، بداهه نوازی، ساری گلین، بداهه نوازی، سن سیز و گل اوینا اجرا می‌شود و در بخش دوم نیز سماع، مثنوی، سرمست، بداهه‌نوازی، نغمه جان‌سوز، هنگام و باده توئی با شعری از مولانا اجرا خواهد شد.

این آهنگساز در ادامه افزود: در این کنسرت‌ها محمد معتمدی به عنوان خواننده اصلی گروه است و در کنار این خواننده پوریا اخواص، راحله برزگری و صبا حسینی آواز می‌خواندند.

سیامک جهانگیری دربارهٔ اعضا و نوازندگان گروه گفت: همچنین در این کنسرت‌ها حسین علیزاده (تار/ شورانگیز)، پژمان حدادی (نوازنده تنبک/ سازهای کوبه‌ای)، علی بوستان (سه تار)، سینا جهان آبادی (کمانچه)، بهنام سامانی (دف/ سازهای کوبه‌ای)، نگار بوبان (عود)، پریچهر خواجه (قانون)، رادمان توکلی (تار)، سیاوش برهانی (بم تار) و محمد انشائی (قیچک) از اعضا و نوازندگان گروه هم آوایان می باشند. همچنین موسیقی تمامی قطعات از حسین علیزاده است و من به عنوان نوازنده نی با این گروه همکاری می‌کنم.

گفتنی است، کنسرت “حسین علیزاده و گروه هم آوایان” ۱۱ و ۱۲ مهرماه در برج میلاد تهران برگزار شد که این کنسرت با استقبال مخاطبان مواجه شد، همچنین گروه هم‌آوایان و حسین علیزاده ۱۸ و ۱۹ مهر در شیراز، ۲۲ مهر در آمل، ۲۶ مهر در کرمانشاه، ۲۷ و ۲۸ مهر در رشت به اجرای برنامه پرداختند.

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.