تور موسیقی گروه ˝آرسنوا˝ در شهرستان‌ها

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

گروه ˝آرسنوا˝ به سرپرستی آرمین قیطاسی اواسط بهار در شهرستان‌ها به صحنه می‌رود.

آرمین قیطاسی، نوازنده و سرپرست گروه “آرسنوا” در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم که قرار است اواسط بهار در شهرستان‌ها به صحنه رویم.

این نوازنده در ادامه بیان کرد: در این کنسرت با رپرتوار تازه به صحنه می‌رویم و قطعاتی تازه را برای مخاطبان اجرا خواهیم کرد. همچنین در این کنسرت موسیقی جاز و پاپ و… را با یک دیگر ادغام می‌کنیم.

قیطاسی در ادامه تاکید کرد: همچنین بخشی از این کنسرت به اجرای قطعات خاطره‌انگیز اختصاص دارد که قرار است در این بخش قطعاتی که مخاطبان با آن خاطره دارند را به همراه اعضای گروه اجرا کنیم.

سرپرست گروه “آرسنوا” دربارهٔ اعضا و نوازندگان این گروه گفت: علیرضا میر آقا، رضا آذرنژاد، کامیار ماندگاریان، هومن نامداری، فرزان بیژنی، داریوش بیژنی، حسام سیداحمد، حسین شریفی، رامین براتی، بابک مالکی فر، دارا دارایی، محمد شعبانی، هومن غفاری، حسام صدفی‌نژاد، غزل سعیدی، سایوری شفیعی، اصغر شمس آبادی و… از نوازندگان گروه می باشند.

گفتنی است، پایه ارکستر بزرگ بادی “آرسنوا”، توسط اعضای آنسامبل در شهریور ماه ۱۳۹۰ طرح‌ریزی شد و از ابتدای آذر ماه کار خود را آغاز کرد.

هدف تشکیل این گروه ایجاد فرهنگ شنیداری نو نسبت به موسیقی جاز، لاتین و پاپ به وسیله تنظیم قطعاتی بود که همگان با آنها خاطراتی چندین و چند ساله دارند. معیار اصلی تشکیل این گروه پدید آوردن جریان تازهای در موسیقی مورد علاقه عامه و به نوعی نوستالژیک و همراه کردن آن با تنظیمات پیچیدهی جاز، لاتین، پاپ و حتی کلاسیک است.

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.