تور پنجاه سالگی لامبورگینی آغاز شد

۱۷اردیبهشت،

تور پنجاه سالگی لامبورگینی آغاز شد

Bookmark and Share

لامبورگینی امروز ساعت ده صبح به وقت محلی پنجاهمین سالگرد تاسیس این کارخانه را با بزرگترین گردهمایی صاحبان گاو خشمگین در میلان ایتالیا آغاز می‌کند. 

۳۲۰ خودرو و ۷۰۰ نفر از ۲۹ کشور مختلف برای شرکت در این مراسم به میلان آمده‌اند. طول کاروان خودروها هنگام حرکت چهار کیلومتر است و ۱۹۰ هزار اسب بخار مجموع نیروی خودروهای حاضر در این کاروان است. 

کاروان خودروها در طول یازده روز با گذر از شهرهای مختلف ایتالیا به سنت‌ آگاتا بولونزه، محل کارخانه لامبورگینی می‌رسد و در آنجا به مناسبت پنجاهمین سال تاسیس لامبورگینی یک مهمانی شام برگزار می‌شود. 

تور پنجاه سالگی لامبورگینی آغاز شد

بیشترین شرکت کننده از بریتانیا با ۷۱ خودرو است. بعد از بریتانیا ایتالیا، آلمان و سویس هرکدام با بیش از ۳۰ خودرو در این کاروان حاضرند. ۲۱ خودرو با پلاک آمریکا و ۱۷ خودرو هم با پلاک چین برای شرکت در این مراسم آمده‌اند. 

از استرالیا، اتریش، لوکزامبورگ، کانادا، فرانسه، هنگ کنگ، اندونزی، ایرلند، ژاپن، کویت، لبنان، لیختن‌اشتاین، بلژیک، نیوزلند، نروژ، پرتغال، موناکو، سنگاپور، کره جنوبی، تایوان، هلند، تونس و اکراین هم نمایندگانی در این تور شرکت می‌کنند. 

جوانترین راننده ۲۲ ساله اهل کویت است و پیرترین راننده فرانسوی است و ۷۵ سال دارد. 

تور پنجاه سالگی لامبورگینی آغاز شد

انواع  لامبورگینی‌های ساخته شده در این پنجاه سال در این کاروان دیده می‌شود. از کلاسیک‌ترین مدل‌ها می‌توان به سه دستگاه لامبورگینی ۳۵۰ جی‌تی، پنج دستگاه مدل ۴۰۰ جی‌تی و ۱۷ دستگاه مدل میورا اشاره کرد. 

هشت دستگاه مدل اسپید، دو دستگاه مدل جارما، شش دستگاه اوراکو، ۱۵ دستگاه مدل کانتاچ، یک دستگاه مدل ام‌ام ۰۰۲، ۲۱ دستگاه مدل دیابلو و ۳۶ دستگاه مورسیه‌لاگو هم در بین لامبورگینی‌های حاضر در این کاروان است. 

بیشترین تعداد متعلق به مدل گالاردو است که ۱۲۳ دستگاه از آن در این تور شرکت دارد. 

برچسب ها : لامبورگینی‌‌ | پنجاه سالگی | خودروهای سوپراسپرت | تاریخ : ۲۰۲۲/۰۵/۰۸
  • استفاده از مطالب و تصاویر این پایگاه اینترنتی تنها با ذکر منبع و لینک به “سایت خودرو” مجاز است


www.khodroreview.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.