توزیع کارت آزمون های کارشناسی علمی کاربردی

جام جم آنلاین: توزیع کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون دوره های کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ترمی سال دانشگاه جامع علمی کاربردی از طریق پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد.

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور ، کارت ورود به جلسه آزمون دوره های کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ترمی به همراه برگ راهنمای شرکت در آزمون از امروز ۲۷ تیرماه بر روی پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org قرار گرفته است.

داوطلبان تا روز پنجشنبه ۲۹ تیرماه فرصت دارند با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری ثبت نام خود و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کد رهگیری، ضمن مشاهده کارت ورود به جلسه و برگ راهنمای آزمون های کارشناسی پیوسته و ناپیوسته علمی کاربردی، از آن پرینت بگیرند.

داوطلبان درصورت مشاهده مغایرت در اطلاعات مربوط به نام خانوادگی، نام، سال تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، وضعیت داوطلب، کد اشتغال، سهمیه و کدرشته محل های انتخابی بر اساس اولویت علاقه داوطلب ، حداکثر تا ۲۹ تیرماه فرصت دارند منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات ، مورد یا موارد اشتباه را اصلاح کنند.

آن دسته از داوطلبان که تفاوتی در اطلاعات مربوط به جنسیت، معلولیت و معارف آنها وجود داشته باشد باید از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۸ روز پنج شنبه ، ۲۹ تیرماه برای برطرف کردن مغایرت به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند.

چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب بدون عکس بوده و یا عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله نداشتن مهر، واضح نبودن و عکس اشتباه ‌باشد ضروری است از ساعت هشت تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۸ روز پنجشنبه ، ۲۹ تیرماه با به همراه داشتن دو قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار شخصا به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص‌حوزه مربوطه مراجعه و موضوع را تا مرحله رفع مشکل دنبال کنند.

درصورت وجود مغایرت درمورد سهمیه ثبت‌نامی داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان، سپاه پاسداران و وزارت جهادکشاورزی نیز باید داوطلبان برای روشن شدن وضعیت سهمیه خود به ارگان مربوط مراجعه کنند.

داوطلبانی که ارگان تایید کننده سهمیه آنان بنیاد شهید و امور ایثارگران است ضرورت دارد حداکثر تا ۲۹ تیرماه به قسمت ویرایش کارت آزمون دوره های کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ترمی دانشگاه جامع علمی کاربردی سال وارد و شماره ایثارگری شامل یکی از موارد کد آزادگی، کد جانبازی، شماره پرونده شهید را وارد کنند تا درصورت تایید ، سهمیه ایثارگری برای آنها اعمال شود و در غیر این صورت با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد.

اطلاعیه سازمان سنجش درمورد نشانی حوزه های رفع نقص و محل اجرای آزمون داوطلبان دوره های کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی سال بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش برای استفاده داوطلبان قرار دارد.

آزمون دوره های کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ترمی سال ۹۱ دانشگاه جامع علمی کاربردی صبح روز جمعه ۳۰ تیرماه به طور همزمان توسط سازمان سنجش در حوزه های امتحانی ۴۱ شهرستان مختلف کشور برگزار می شود.

امسال ظرفیت پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ترمی دانشگاه جامع علمی کاربردی حدود ۷۸ هزارنفر می باشد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.