توزیع ۷ تن گوشت سفید در ماه مبارک رمضان


توزیع ۷ تن گوشت سفید در ماه مبارک رمضان

۰۰:۰۸ (سه شنبه ۱۳ تیر )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

فرماندار درمیان گفت: در ماه مبارک رمضان ۷٫۵ تن گوشت سفید بین شهروندان درمیانی توزیع می‌شود.

رجبعلی براتی ظهر امروز در نشست هدفمندی یارانه‌های این شهرستان اظهار کرد: به علت افزایش قیمت خرید گندم تضمینی از کشاورزان، قیمت نان ۳۵ درصد در شهرستان افزایش یافت.

فرماندار درمیان از اجرای طرح توسعه حمل و نقل روستایی در طرح مهر ماندگار دولت از اول مرداد ماه سال جاری در این شهرستان خبر داد و افزود: نحوه واگذاری خودروهای حمل و نقل عمومی در این طرح به این صورت است که ۸۰ درصد مبلغ خودرو به صورت تسهیلات توسط دولت به متقاضیان پرداخت می‌شود.

براتی با اشاره به تثبیت قیمت گوشت مرغ در تیرماه سال جاری اظهار کرد: قیمت هر کیلو گوشت مرغ در حال حاضر پنج هزار و ۱۳۰ تومان است که امید است با توجه به سیاست‌های نمایندگی صنعت، معدن و تجارت شهرستان این قیمت نیز شکسته و کاهش یابد.

فرماندار درمیان از تشکیل ۷۰ پرونده برای متقاضیان تفکیک یارانه‌ها در درمیان خبر داد و تصریح کرد: در خردادماه سال جاری بیش از دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان یارانه به حساب شهروندان درمیانی واریز شده است.

براتی با بیان اینکه ۱۰۰ درصد جمعیت درمیان یارانه دریافت می‌کنند، ادامه داد: شهرستان مرزی درمیان آماده اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها است.

وی با انتقاد از نحوه تولید و عملکرد کوره‌داران شهرستان و کیفیت پایین آرد نانوایی‌ها خواستار نظارت بیشتر بر عملکرد کوره‌داران و توزیع آرد در شهرستان شد.

فرماندار درمیان ادامه داد: علی‌رغم بهبود کیفیت آرد نانوایی‌ها در تیرماه نسبت به خرداد سال جاری انتظارات برآورده نشده است.

براتی با اشاره به عدم افزایش نرخ کرایه‌های مسافربری بین‌شهری یادآور شد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.