توزیع ۸۰۰ توپ جدید فوتبال بین تیم‌های لیگی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

   حجت الله بهمنی در خصوص آخرین وضعیت توپ های جدیدی که قرار است بین باشگاه های ایرانی توزیع شود ضمن بیان مطلب فوق گفت: قرار است شرکت آل اشپورت ۵۰۰ توپ رایگان دیگر را برای استفاده تیم های لیگ برتری و ۳۰۰ توپ رایگان دیگر را نیز برای استفاده در رقابت های لیگ دسته دوم کشور در اختیار سازمان لیگ قرار دهد که ما نیز این توپ ها را نیز بین باشگاه‌های حاضر در رقابت های لیگ برتر و لیگ دسته دوم توزیع خواهیم کرد.

به گزارش تفسیری مهر، وی در خصوص تاریخی که قرار است این توپ ها در اختیار سازمان لیگ قرار بگیرد اظهار داشت: مسئولان شرکت مربوطه اعلام کرده اند که به دلیل انبارگردانی که دارند این توپ ها حداکثر طی ۱۵ روز آینده در اختیار سازمان لیگ قرار خواهد گرفت.

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ در همین خصوص افزود: البته شرکت آل اشپورت پیشا ۵۰۰ توپ را برای توزیع بین تیم های لیگ برتری در اختیار سازمان لیگ قرار داد اما بلافاصله اعلام کرد که در ارسال این توپ ها اشتباهی رخ داده و باید توپ ها برای تعویض با توپ های اصلی به شرکت مربوطه عودت داده شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا عمر مفید این توپ های جدید نیز مانند توپ های پیشی سه هزار شوت است، خاطر نشان کرد: فعلا در این خصوص نمی شود اظهار نظر کرد و باید این موضوع را به وقتی موکول کرد که توپ های جدید را در اختیار می گیریم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.