توزی و ساموئل آبی ها را تهدید کردند

دو بازیکن خارجی تیم استقلال باحضور در باشگاه از مسئولان تیم درخواست کردند تاگذرنامه آن ها را در اختیارشان قراردهند تا آن ها بتوانند در خصوص خروج از کشور اقدامات لازم را انجام دهند .

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز،ساموئل و توزی با حضور در باشگاه به شرایط خود رسیدگی کردند و زمانی که بحث مالی مطرح شد آنها مدعی شدند که تا آخر هفته منتظر رفع مشکلات مالی هستند و در غیر این صورت شرایط را تغییر می دهند زیرا برای سفر به کشورشان اقدام می کنند اقدام ساموئل، توزی را نیز به این امر هدایت کرد.

این در حالیست که بازیکنان خارجی تیم استقلال در ابتدای فصل نیز با اوضاع متفاوتی حاضر به حضور در استقلال شدند خصوصا ساموئل که خانواده اش همراه وی نیستند و اعلام کرده است که در صورت مساع بودن اوضاع مالی حاضر به ماندن در تیم است و در غیر این صورت اصراری به بازی در ایران ندارد و ترجیح می دهد استقلال را ترک کند و نزد خانواده اش به انگلیس برود .

این بازیکن از یک دسته اولی انگلیس پیشنهاد دریافت کرده است و ترجیح می دهد کنار همسرش به فوتبال خود ادامه دهد و این درخواست را نیز ارائه کرده است اما سرمربی استقلال مخالف این اتفاق است.

این درحالیست که وی قصد دارد شرایط را تغییر داده و بدلیل عدم دریافت پول ایران را ترک کند وی با حضور در باشگاه استقلال خواستار دریافت گذرنامه اش شد و مسئولان نیز اقدامات لازم را در خصوص تحویل گذرنامه این بازیکن انجام دادند اما قانون در این مورد با مشکل روبرو شده است و نتوانسته است که با مسئولان استقلال در خصوص دریافت گذرنامه اش به توافق نهایی دست پیدا کند و در این مورد با مشکل روبرو شده است اما وی نیز به مانند ساموئل مسئولان را تهدید به جدایی کرده است ./با


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.