توزیع بدون واسطه کاغذ مطبوعات

مدیرعامل موسسه نشرآوران گفت: از صبح امروز تا این لحظه بیش از۳۰نماینده روزنامه های سراسری با مراجعه به این موسسه، حواله کاغذ روزنامه خود را دریافت کرده‌اند.

محمد رضا احمدی در مصاحبه باواحد مرکزی خبر افزود: پس از ایجاد کارگروه کاغذ در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جلسات متعددی بین وزارتخانه های مربوط به منظور تنظیم بازار کاغذ در این کارگروه تشکیل شد.
وی همچنین به جلسات معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با شرکت چوب و کاغذ مازندران اشاره و اضافه کرد: بر اساس تفاهم حاصله در این جلسات از امروز توزیع حواله ها آغاز شد و روند کار به این صورت است که در مرحله نخست روزنامه های سراسری حواله خود را دریافت می کنند.
احمدی با بیان این که پس از روزنامه ها؛ هفته نامه ها، ماهنامه ها، سالنامه ها و مجلات حواله کاغذ خود را خواهند گرفت ابراز امیدواری کرد تا پایان هفته همه نشریات روزنامه ای حواله خود را دریافت کنند.
مدیرعامل موسسه نشرآوران گفت: امیدوارم شرکت چوب و کاغذ مازندران بتواند به وعده های خود عمل کند و ما نیز به نمایندگی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نظارت خود بر بازار توزیع کاغذ ادامه دهیم.
نمایندگان روزنامه های سراسری قدس و راه مردم نیز به هنگام دریافت حواله خود در محل تهیه گزارش حضور داشتند و در مصاحبه با خبرنگار ما از روند توزیع کاغذ به شیوه جدید ابراز رضایت کردند.


IRIBNews RSS TopNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.