توزیع برنج امروز در مصلی متوقف شد

۱۳م اسفند ،

در حالی‌ قرار بود امروز برای کاهش صف‌های طولانی روزهای قبل خرید برنج در نمایشگاه مصلی، توزیع گسترده برنج آغاز شود که گزارش خبرنگار تسنیم از توقف فروش برنج تا این ساعت خبر می دهد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از تسنیم، در حالی نمایشگاه مواد غذایی مصلی امروز به کار خود پایان می‌دهد که قرار بود از امروز به سبب صف ‌های طولانی که در نمایشگاه برای خرید برنج هندی تشکیل شده بود، دولت اقدام به توزیع کسترده برنج هندی و ایرانی کنند. اما تا این ساعت از روز خبری از این وعده مسئولان نیست.

بر اساس این گزارش، تعداد بسیاری از شهروندان با ساک‌های خرید از ۶ صبح امروز به دنبال خرید برنج بودند، به امید آنکه شاید در ساعت پایانی نمایشگاه برنج وعده داده شده توزیع شود ولی تا این ساعت هنوز در صف خرید مانده‌اند و بعضی نیز دست خالی نمایشگاه را ترک کردند.

درحالی این وضعیت در نمایشگاه مواد غذایی مصلی به وجود آمده و این صف‌ها نیز تشکیل شده است که از صبح امروز نیز اشخاصی اعلام می‌کردند که امروز برنج توزیع نمی‌شود. در عین حال پورکاوه مدیرکل تامین و توزیع کالای وزارت صنعت امروز در گفت‌وگو با تسنیم در واکنش به صف طولانی خرید برنج در نمایشگاه مصلی اعلام کرده که قرار است از امروز میزان عرضه برنج هندی و ایرانی در نمایشگاه به حد نیاز مردم افزایش پیدا کند.

طبق اطلاعات موجود، روز قبل نیز از ساعت ۱۵ اقدام به توزیع برنج هندی در نمایشگاه مصلی شده و بر همین اساس امروز نیز مردم به این امید تا ساعت ۱۶:۳۰ درصف‌ها مانده‌اند. این صف طولانی در حالی تشکیل شده که تنها هر نفر ۲۰ کیلیو برنج می‌تواند (در صورت توزیع) دریافت کند.

* توزیع گوشت تازه گوساله و گوسفند بسته بندی در مصلی

بر اساس این گزارش، همانند روز‌های قبل توزیع گوشت تازه گوسفند و گوساله نیز در یکی از غرفه‌ها نمایشگاه مصلی در حال توزیع بود که درمقابل آن نیز مردم برای دریافت گوشت جمع شده بودند. البته تعداد متقاضیان گوشت گوسفندی نسبت به گوساله بسیار کمتر بوده است.

این گوشت‌ها به صورت بسته بندی و کیلویی ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان توزیع می شد که تا ساعت۴:۳۰ هنوز این صف وجود داشت و مردم در انتظار دریافت گوشت بودند.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.