توزیع دفترچه راهنمای آزمون مدارس نمونه دولتی به‌زودی در سراسر کشور

آرشیو خبراجتماعیآموزش کد مطلب: ۱۰۴۵۶۸     

معاون آموزشی مقطع متوسطه آموزش پرورش در گفت‌و‌گو با برنا

ارسال به دوست    نسخه چاپی نسخه چاپی

سحرخیز گفت: دفترچه راهنمای آزمون ورود به مدارس نمونه دولتی و مراکز استعدادهای درخشان به‌زودی تولید و در اختیار مدارس سراسر کشور قرار خواهد گرفت.

چهارشنبه ۲۶ مهر ساعت ۰۹:۳۱

سحرخیز معاون آموزشی مقطع متوسطه آموزش پرورش در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی برنا اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش در تلاش است برای سال تحصیلی آینده دفترچه راهنمای آزمون ورود به مدارس نمونه دولتی و مراکز استعدادهای درخشان را آماده و توزیع کنیم.
 
وی هدف از انتشار این دفترچه را این‌طور بیان کرد: مدارس نمونه دولتی و مراکز استعدادهای درخشان با دریافت این دفترچه آمادگی لازم را جهت چگونگی برگزاری امتحان پیدا خواهند کرد.
 
سحرخیز با اشاره به این مطلب که دانش آموزانی که پایه ششم هستند و می‌خواهند به مدرسه تیزهوشان بروند باید در آزمون سال بعد شرکت کنند، افزود: دفترچه راهنمای آزمون ورود به مدارس نمونه دولتی به‌زودی تولید و در اختیار مدارس سراسر کشور قرار خواهد گرفت.
 
وی افزود: در سال جاری آزمون ورود به مدارس و مراکز استعدادهای درخشان به احتمال زیاد در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد، این در حالی است که این آزمون سال گذشته در تیرماه برگزار شده بود.

سحرخیز در پایان گفت: محتوای این دفترچه سهمیه استان‌ها، مدارس جدید نمونه دولتی، موارد امتحانی، ضریب هر درس، شرایط ورود به این مدارس چه در دوره راهنمایی و چه در دوره دبیرستان ذکر شده است که به‌زودی به تمامی استان‌ها ابلاغ خواهد شد.


Loading...


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.