توزیع سبد کالای رمضان فرهنگیان

۰۵م آذر ،

مدیر عامل اتحادیه شرکتهای تعاونی مصرف کارکنان دولت گفت: مهلت پرداخت سبد کالایی ماه مبارک رمضان کارمندان دولت تمدید شده و نزدیک به ۲۰ درصد کارمندان سبد کالایی را دریافت نکردند.

به گزارش ممتازنیوز، بهمن عبدالهی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به طرح ارائه سبد کالا به کارمندان دولت در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: تمامی سهمیه فرهنگیان در اختیار اتحادیه تعاونی فرهنگیان قرار گرفته و اقلام آنها کامل پرداخت شده و حتی یک مورد نمی‌توان یافت که کالا دریافت نکرده باشد.

وی در پاسخ به این سوال که بعضی فرهنگیان عنوان می‌کنند تاکنون سبد کالایی ماه مبارک رمضان را دریافت نکردند، گفت: ممکن است این اشخاص مشمول دریافت سبد کالایی نباشند چون تمامی کالاهای سبد فرهنگیان تامین شده است.

مدیر عامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مصرف کارکنان دولت با بیان نزدیک به ۱۵ تا ۲۰ درصد کارمندان سایر دستگاه‌های دولتی تاکنون سبد کالایی را دریافت نکرده‌اند، تصریح کرد: پایان مهلت سبد کالایی تا آبان ماه بود اما به سبب اینکه تهیه بعضی اقلام آن با مشکل مواجه شد تا ۱۵ آذر ماه تمدید شد و کارمندانی که تاکنون این سبد کالایی را دریافت نکردند می‌توانند به فروشگاه‌های مربوطه مراجعه کنند.

وی ادامه داد: بخشی از اعتبارات این طرح تاکنون از سوی وزارت صنعت و معدن تجارت تامین نشده است و اتحادیه از منابع خود بعضی اقلام آن را تامین کرده است.

عبدالهی با اشاره به اینکه در مقطعی کمبود روغن برای تامین سبد کالا وجود داشت، عنوان کرد: این مشکل در حال حاضر حل شده است و باقی مانده کارمندان دولت تا پایان مهلت تمدید شده سبد کالایی خود را دریافت خواهند کرد.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.