توزیع پوستر تازه ضداسلامی در نیویورک +عکس

۱۹م آذر ،

به نظر می رسد که پایانی بر اسلام ستیزی و ایجاد هراس از دین اسلام در غرب متصور نیست و هر روز شخص و یا گروهی در این کشور ها به نوعی به دنبال نشان دادن مسلمانان به عنوان تهدید است.

“پاملا گلر” یک زن آمریکایی مسئول بنیادی به نام “دفاع از آزادی آمریکایی” است و در مدت اخیر به عنوان یکی از اصلی ترین عوامل پخش و نصب پوسترهای ضد اسلامی در شهرهای بزرگ آمریکا نقش داشته است. وی در تازهترین اقدام با تهیه پوستری که تصویر آن مربوط به لحظه انفجار یکی از برج های تجارت جهانی در ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ میلادی بوده است به آیه ای از قرآن کریم اشاره کرده است.

این زن آمریکایی طراح پوستر ضد اسلامی دیگری هم بود که در آن اسلام را به عنوان بربریت معرفی و صهیونیسم را مصداق تمدن معرفی کرده و از شهروندان آمریکایی خواسته بود که در هر جنگی در آینده طرفدار انسانهای متمدن باشند. این آگهی که به طور وسیع در سیستم حمل و نقل شهرهایی مثل واشنگتن، نیویورک و شیکاگو پخش شد با اعتراض بسیار شدید و گسترده گروه های اسلامی و یهودی در آمریکا رو به رو شد.

سیستم حمل و نقلی شهر نیویورک برای این که از هر کدام اقدام و انتقاد احتمالی در این زمینه مصون بماند از گروه آمریکایی خواسته است تا بخشی را در زیر این پوستر اضافه کند. در این بخش نوشته شده است: تمامی هزینه ها مربوط به این طرح توسط بنیاد دفاع از آزادی آمریکایی پرداخت شده و به هیچ عنوان منعکس کننده نظرات سامانه حمل و نقل شهری نیویورک نیست.


sadkhabar.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.