توزیع کارت های ورود به جلسه آزمون سنجش مهارت

رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور از توزع کارت ورود به جلسه آزمون های سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای در روزهای ۲۹ و ۳۰ تیرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، کوروش پرند گفت: توزیع کارت های ورود به جلسه برای آزمون های سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای در تاریخ ۲۹ و ۳۰ تیرماه در حوزه های صنعت،  خدمات ، کشاورزی و فرهنگ و هنر صورت می گیرد.

وی افزود: آزمون های مبتنی بر تقاضای بخش های مختلف اقتصادی از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۲۶ تیرماه آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۸ تیر ماه ادامه دارد.

وی افزود: داوطلبان شرکت در آزمون های سنجش مهارت بخش های اقتصادی صنعت ساختمان ، صنایع دستی و گردشگری ، فرش و نان که روز پنج شنبه ۲۹ تیرماه برگزار می شود برای دریافت کارت ورود به جلسه خود باید به نشانی http:// advari.irantvto.ir و هم چنین شرکت کنندگان در آزمون پایان دوره های آموزش فنی و حرفه ای بخش های دولتی و خصوصی که جمعه سی تیرماه برگزار می شود به نشانی http://azmoon.poraltvto.ir مراجعه کنند.

صیادی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان از برگزاری نخستین مرحله اجرای آموزش های مهارتی مساله محور در تابستان ۹۱ خبر داد و گفت: این مرحله برای دانش آموزان مقاطع تحصیلی ابتدایی ، راهنمایی و متوسطه در تابستان ۹۱ برگزار می شود.
وی افزود: این اقدام به منظور آموزش مهارت های علمی در جهت توانمند سازی نیروی انسانی ماهر متخصص و کارآفرین از بین دانش آموزان ، نوجوانان و جوانان در دوره های ابتدایی راهنمایی، متوسطه تحت عنوان مهندسان فردا با مشارکت آموزشگاه های آزاد فنی وحرفه ای در طرح غنی سازی اوقات فراغت و در تحقق زمینه های اشتغال قبل از ورود به دانشگاه و عملیاتی کردن طرح آموزش های مسئله محور مهارت های مختلفی در قالب چندین رشته آموزش داده خواهد شد./ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.