توزیع کتاب و لوازم التحریر رایگان میان دانش آموزان زلزله زده هریس و اهر و ورزقان

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید رضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش صبح یکشنبه در برای بازدید و بررسی وضعیت مدارس این استان برای آغاز سال تحصیلی به شهرستان های هریس، ورزقان و اهر سفر کرد.

وی در گام اول وزیر آموزش و پرورش از روستای گره درق در شهرستان اهر بازدید کرد که در آن، تمام ساختمان ها و منازل در اثر این زلزله تخریب شده بود و تنها ساختمان دبستان دو کلاسه شهید هادی گره درق در این روستا سالم باقی مانده بود.

در حاشیه این بازدید وزیر آموزش وپرورش ازاهدای کتاب های درسی ولوازم التحریر بصورت رایگان به دانش آموزان مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی خبرداد.

حاجی بابایی ضمن عرض تسلیت به مردم روستای زلزله زده روستای گره درق شهرستان اهر افزود: به نیابت از مسئولین ،معلمان ودانش آموزان دراین منطقه حضور پیدا کردم تا ضمن ابراز همدردی با مردم زلزله زده، وضعیت مدارس مناطق زلزله زده را برای بازگشایی درابتدای مهر، مورد بررسی قرار دهم.

وی با تاکید بر اینکه درمهرماه امسال برای بازگشایی مدارس در مناطق زلزله زده هیچ مشکلی وجود ندارد ، خاطرنشان کرد: مدارس در روستاها ومناطق زلزله زده سالم بوده وبرخی ازآنان آسیب های جزیی دیده اند که درحال آماده سازی برای بازگشایی مدارس می باشند.

وزیر آموزش وپرورش با اشاره به تلاش آموزش وپرورش درخصوص تخریب وبازسازی مدارس درکل کشور، یادآور شد: با توجه به وقوع زلزله دراین منطقه، اهمیت تخریب وبازسازی مدارس درکشور بیشتر نشان داده شد.

حاجی بابایی با تاکید بر اینکه امسال مهرماه زیبایی دراین مناطق شاهد خواهیم بود، افزود: سعی خواهیم کرد امسال هیچ کم وکاستی از لحاظ آموزشی نداشته باشیم وکارها را با دقت وسرعت بیشتری درمناطق زلزله زده به انجام برسانیم تا دانش آموزان آسیب دیده استان ، سال تحصیلی جدید را با نشاط وشادابی آغاز کنند.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.