توزیع کنندگان مواد مخدر در ولنجک به آخر خط رسیدند

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرگرد جواد یاسینی، رییس کلانتری ۱۶۳ ولنجک، از دستگیری دو توزیع کننده مواد مخدر در محدوده ولنجک خبر داد و به تشریح جزییات دستگیری این متهمان پرداخت.
کلانتر ۱۶۳ ولنجک، در این گفتگو عنوان داشت: با شکایت تعدادی از شهروندان ساکن محدوده مذکور مبنی بر اقدامات مجرمانه دو توزیع کننده مواد مخدر در سطح گسترده در این محدوده اقدامات برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز شد. این مقام انتظامی تشریح کرد:” پس از بررسی موضوع، محل های جرم خیز منطقه زیر نظر قرار گرفت و پس از چند شب تحقیق و جستجو ماموران گشت انتظامی کلانتری موفق به شناسایی این متهم شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی ماموران برای دستگیری وی اقدام کردند.
سرگرد یاسینی، عنوان داشت: با دریافت مجوز ورود به منزل متهم، دو تیم از ماموران برای دستگیری متهمان وارد منزل آنها شدند اما از آنجا که این دو متهم با دوربین های مداربسته خود متوجه حضور ماموران شده بودند، سعی کردند از طریق بام منازل فرار کنند که با سرعت عمل ماموران ناکام مانده و بازداشت شدند. کلانتر ۱۶۳ ولنجک، عنوان داشت: با انتقال متهمان به کلانتری و آغاز بازجویی های اولیه ، آنها منکر اتهامات وارده شدند اما هنگامی که تعدادی از شهروندان منطقه مذکور شهادت به فعالیت آنها داده و در بررسی های انجام شده از وسایل همراه وی مقادیری مواد مخدر بسته بندی شده کشف شد، مجبور به اعتراف شدند. وی ادامه داد: این متهمان که “محراب” و “امید” نام داشتند در اعترافات خود اظهار داشت که با خرید مواد مخدر از شهرک های اطراف تهران، پس از بسته بندی در محل های گوناگون اقدام به فروش آنها می کنند.
سرگرد یاسینی، در پایان گفت: هر دو متهم پس از اعتراف به جرایمشان برای انجام تحقیقات بیشتر به پایگاه یکم پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل شدند.
۳۰۱۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.