توزیع ۵۰ هزار محصول فرهنگی بین دانش آموزان و مربیان

اردیبهشت ۱۴۰۳

دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از توزیع ۵۰ هزار محصول فرهنگی بین دانش آموزان و مربیان قرارگاه های سراسر کشور تا پایان تابستان ۹۲ خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ممتاز نیوز،حامد علامتی  دبیر کل اتحادیه انجمنهای اسلامی  با اشاره به فعالیت هایی که ایت تشکل های دانش آموزی در طول تابستان ۹۲ برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان انجام داده است از ارسال بیش از  ۵۰ هزار محصول فرهنگی برای دانش‌‍آموزان و مربیان قرارگاه‌های سراسر کشور خبر داد.
علامتی ادامه داد: اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش‌آموزان از جمله نهادهایی است که در زمینه بهینه‌سازی اوقات فراغت فعالیت می‌کند و برنامه‎های مفیدی در این زمینه انجام داده است. دبیرکل اتحادیه انجمنهای دانش‌آموزان با بیان اینکه برنامه‎های آموزشی باید محتوای فرهنگی، تربیتی داشته باشد، اظهار داشت: ۵۰ هزار محصول فرهنگی با عناوینی چون، کتاب محکم‌ترین ریسمان، تربیت حماسی، قالب تشکل، تشکل غالب، نشریه راه‎نما، ویژه‌نامه اشاره، فلش کارت «قطره‎ای از دریا» و نشریه «آینده‎سازان» تا پایان شهریور بین اعضا و مربیان قرارگاه‌های سراسر کشور توزیع خواهد شد. وی افزود: محتوای این محصولات فرهنگی در جهت رشد و تقویت بنیه معرفتی دانش‎آموزان و مربیان قرارگاه‎ها است و  تلاش شده منطبق با شعار سال که حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی است، نشر و توزیع شود.
 علامتی با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف دانش‎آموزان در دهه پایانی ماه مبارک رمضان و نیز جشنهای شعبانیه، گفت: مراسم اعتکاف دانش‎آموزان امسال نیز با حضور تعدادی از دانش‎آموزان سراسر کشور برگزار شد که آثار و برکات بسیار خوبی داشت و در نظر داریم جشنهای دهه کرامت را از ۱۶ شهریور تا ۲۶ شهریور به صورت کشوری برگزار کنیم.
وی در پایان به برگزاری سفره‎های افطاری برای دانش‎آموزان نیز اشاره کرد و گفت: در میلاد امام حسن مجتبی(ع) سفره افطاری برای دانش‎آموزان سراسر کشور داشتیم که مورد استقبال دانش‌آموزان و خانواده‎هایشان قرار گرفت./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.