توسط گردان حضرت سیدالشهدا شاهرود انجام شد:فتح قله سه هزار و ۴۰۰ متری کوه قاسم از ارتفاعات شمال شاهرود

خبرگزاری آریا – فرمانده گردان سیدالشهدا (ع)، از فتح قله سه هزار و ۴۰۰ متری کوه قاسم از ارتفاعات شمال امامزاده قطری ابر شاهرود به مناسبت ولادت سرور و سالار شهیدان حضرت حسین بن علی (ع) و هفته پاسدار توسط نیروهای کادر گردان حضرت سیدالشهدا شاهرود خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، وی یکی از برنامه‌های منظم و دائمی این گردان برنامه‌هایی جهت افزایش روحیه و برنامه‌های متنوع تفریحی ورزشی است که انجام این کوهپیمایی دسته جمعی شامل همان موارد است.
فرمانده گردان سیدالشهدا با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در امر ورزش از تمامی بسیجیان و دلاور مردان گفت: بسیجیان باید نسبت به امر ورزش در تمامی سنین جوانی، بزرگسالی و پیری توجه ویژه‌ای داشته باشند.
همچنین به مناسبت فرارسیدن سالروز بعثت نبی مکرم اسلام، یک دوره مسابقات تیراندازی با سلاح کلانش در بین نیروهای که در گردان‌های امام حسین (ع)، تیپ ۱۲ پیاده حضرت قائم (عج) برگزار شد.
گفتنی است: نفرات برتر این مسابقات به ترتیب علیرضا نوروزی مقام نخست، محمد باقری مقام دوم از گردان حضرت ابالفضل (ع) شاهرود و سیدرضا میرغنی از گردان حضرت ولی عصر (عج) شاهرود مقام سوم را از آن خود کردند.
شایان ذکر است در پایان تیم گردان حضرت ابالفضل (ع) شاهرود مقام نخست را از آن خود کردند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.