توسعه آزمون بدون کاغذ دروس دانشگاه پیام‌نور

۱۹فروردین۱۳،

borna ghasemi-2-58.jpg

رییس دانشگاه پیام نور با اشاره به توسعه آزمون بدون کاغذ تمام دروس دانشگاه پیام‌نور، گفت: سامانه بانک سوال دانشگاه پیام‌نور حدود ۱۰ هزار آزمون در سال برگزار می‌کند.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسن زیاری، افزود: سامانه بانک سوال دانشگاه پیام‌نور با هدف کاهش خطاهای انسانی، ذخیره کردن سوالات شناسنامه‌دار، حذف هزینه‏‌ها و کاهش اشتباهات تایپی سوالات توسط کاربر، عدم‌نیاز به حضور فیزیکی اساتید برای طرح و ویراستاری سوال (کاهش هزینه ماموریت، رفت و آمد اساتید)، کاهش تخلفات، افزایش امنیت روند برگزاری آزمون، امکان ارائه گزارشات لحظ‌ه‏ای طراحی شده است و هم اکنون طرح و ویراستاری و ذخیره سوالات در سامانه انجام می­‌شود.

زیاری افزود: در آینده نزدیک با غنی‌سازی بانک سوال از سوالات کیفی می‌توانیم آزمون سازی خودکار این سامانه را نیز فعال کنیم.

وی همچنین از راه‌اندازی سامانه مدیریت آزمون با هدف ارسال برخط سوال به مراکز و برگزاری آزمون بدون کاغذ خبر داد و افزود: آزمون بدون کاغذ در ۸۲ مرکز و واحد در ترم قبل برگزار شد که با برنامه­‌ریزی مناسب آزمون بدون کاغذ برای تمام دروس توسعه خواهد یافت.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.