توسعه خطوط اتوبوسرانی تندرو در شمال تهران

معاون شهردار منطقه ۳ خبر داد:

خبرگزاری پانا: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۳ از توسعه خطوط اتوبوس های تندرو در سطح این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری پانا، مهدی طیبانی افزود: با راه اندازی یک خط جدید به زودی خیابان های شریعتی، بزرگراه شهید همت، خیابان ولیعصر(عج)، شیخ بهایی و بزرگراه چمران واقع در محدوده منطقه ۳ به سامانه اتوبوس‌های تندرو متصل می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به این که این خط از خیابان استخر در منطقه ۴ تهران شروع می‌شود و با عبور از محدوده منطقه ۳ تا بلوار پژوهش در منطقه ۲۲ تهران امتداد می یابد افزود: طرح مطالعاتی راه‌اندازی این خط انجام شده و عملیات اجرایی آن بزودی آغاز می شود.

وی در ادامه با اشاره به این که پایانه اتوبوسرانی در بزرگراه شهید همت نیز احداث شده است افزود : در حال حاضر این پایانه به صورت ایستگاهی مورد استفاده شهروندان قرار می گیرد که با راه اندازی خط بی آرتی شهروندان می توانند پس از پیاده شدن از ایستگاه مترو شهید همت از طریق خطوط بی آرتی به مقاصد مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

طیبانی تصریح کرد: خط ۵ سامانه اتوبوسرانی تندرو نیز که از اول مهرماه راه اندازی شده است بخشی از منطقه ۳ را تحت پوشش قرار داده است.

وی افزود: این خط از پایانه علم و صنعت واقع در چهارراه دردشت آغاز شده و پس از عبور از ۳ ایستگاه این خط واقع در پل سیدخندان تا بزرگراه شهید مدرس تا میدان آرژانتین امتداد می‌یابد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.