توسعه خطوط اتوبوس‌های BRT پایتخت به مرز ۱۸۶ کیلومتر

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در خصوص برنامه های توسعه ای این مجموعه گفت: احداث و توسعه خطوط اتوبوسرانی تندرو پایتخت به ۱۸۶ کیلومتر جز اصلی ترین اولویت ها و برنامه‌های آتی این مجموعه است.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) پیمان سنندجی با بیان اینکه برنامه های آتی شرکت واحد اتوبوسرانی در راستای برنامه عملیاتی ۵ ساله شهرداری تهران است اظهار کرد: برنامه های آتی اتوبوسرانی برای دوره زمانی لغایت ۱۳۹۷ با رویکردی تازه که در واقع تلفیقی از ویژگی های برنامه پنج ساله شهرداری تهران و برنامه عملیاتی است تهیه شده است.

وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، احداث و توسعه خطوط اتوبوسرانی تندرو به ۱۸۶ کیلومتر در دستور کار قرار دارد تا این خطوط بیش از پیش بتوانند در جابه جایی های شهری نقش آفرینی کنند.

سنندجی افزود: به کارگیری ۱۳۱۰ دستگاه اتوبوس دوکابین ویژه خطوط تندرو و تأمین ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس به منظور ارائه خدمات بهینه به شهروندان نیز از دیگر اقداماتی است که در برنامه های آتی اتوبوسرانی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: مشارکت ۸۰ درصدی بخش خصوصی در حمل و نقل ، دستیابی به طول عمر کمتر از پنج سال برای ناوگان ، نوسازی ناوگان مینی بوس رانی و یکپارچگی تمامی سیستم های موجود در IT با رویکرد مدرن و قابل توسعه در برنامه‌های توسعه ای شرکت واحد اتوبوسرانی قرار دارد.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.