توسعه فناوری های نوین از اولویت های رسانه ملی است

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‘علی عسگری’ روز پنج شنبه در آیین راه اندازی سامانه دیجیتالی فرستنده تلویزیونی و رادیویی در اهر افزود: تلاش ما در رساندن سیگنال قوی و مناسب به مردم در کنار اطلاع رسانی درباره نحوه استفاده از گیرنده های دیجیتال است.

وی همچنین از تولید گیرنده‌های تک ویژن در صدا و سیما که بهترین کیفیت را در بین گیرنده‌ها دارد، خبر داد و اظهار کرد: قیمت این گیرنده ها بستگی به کیفیت آنها دارد و بعضی وقت ها ارزانتر بودن دستگاه ها در بازار به پایین بودن کیفیت تولیدات برمی گردد.

عسگری گفت: تلاش می شود تولیدکنندگان دستگاه های گیرنده را هدایت کنیم تا به طور خودکار مشکلات مردم کمتر شود.

فرماندار اهر نیز بهره مندی این شهرستان از سامانه دیجیتال را جزء نیازهای ضروری منطقه برای اطلاع رسانی مناسب به مردم از طریق رسانه ملی و مزایای شبکه های مختلف دانست.

‘رضا صدیقی’ در عین حال با اشاره به زلزله اخیر، حضور گروه های رادیویی و تلویزیونی در تنویر افکار عمومی را بسیار تاثیرگذار دانست و از تلاش رسانه ملی در ۱۰روز اخیر در ارسال اخبار و اطلاعات این حادثه قدردانی کرد.

همچنین حجت الاسلام ‘جواد حاجی زاده’ امام جمعه اهر نقش رسانه ملی را به عنوان تریبون نظام جمهوری اسلامی در ترویج فرهنگ غنی اسلامی بسیار مهم برشمرد و اظهار امیدواری کرد: صدا و سیما با توجه ویژه به مناطق مختلف منطقه زیبای ارسباران بتواند نقش خود را در شناساندن آن به نحوه شایسته ایفاء کند.

۷۲۲۵/۶۴۵/۵۸۷/۲۴۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۸۶۴۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.