توسعه فوتبال پرسپولیس در دستان تاج

بینا- بنابر اعلام مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، مسئولیت توسعه فوتبال باشگاه پرسپولیس به مهدی تاج عضو هیات مدیره و رئیس سازمان فوتبال باشگاه پرسپولیس سپرده شد.

به گزارش ایسنا، در پی نشست روز گذشته محمد رویانیان با مهدی تاج مقرر شد، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که پیش از این با پیشنهاد مدیر عامل و تصویب هیات مدیره، مسئولیت سازمان فوتبال باشگاه را بر عهده گرفت، عهده دار مسئولیت توسعه فوتبال باشگاه در رده های پایه و بزرگسالان شود.

در این نشست چند ساعته، طرفین درباره اقداماتی که تاکنون انجام شده و آنچه باید در آینده اتفاق بیفتد به بحث و تبادل نظر پرداخته و مقرر شد مسئولیت کامل برنامه ریزی و توسعه فوتبال به مهدی تاج واگذار شود.

محمد رویانیان با تائید این مطلب به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به سوابق ارزشمند آقای تاج که سال ها به عنوان مدیر عامل باشگاه های بزرگ و همچنین در کسوت نایب رئیس فدراسیون فوتبال و دبیر کل اتحادیه فوتبال مشغول به فعالیت بودند، از ایشان درخواست کردیم که مسئولیت برنامه ریزی و توسعه فوتبال باشگاه را بر عهده بگیرند.

وی با اشاره به اینکه مهدی تاج اختیارات کاملی خواهد داشت، در ادامه تصریح کرد: امیدواریم آقای تاج با بهره گیری از نظرات کارشناسان، مربیان، پیشکسوتان و صاحب نظران پرسپولیس مجموعه ای را ایجاد کند که بتواند با ساختارسازی مناسب و ایجاد سیستم، نسبت به توسعه فوتبال در باشگاه پرسپولیس بویژه در رده های پایه اقدام کند.

رویانیان خاطرنشان کرد: آنچه در باشگاه پرسپولیس به دنبال آن هستیم، ایجاد ساختاری است که به عنوان اقدامی سازنده و ماندگار باقی بماند و تا سال ها پاسخگوی نیازهای این باشگاه بزرگ باشد. هدف، تبدیل شدن پرسپولیس به مجموعه ای مولد است تا نیازهای فنی خود را مرتفع کرده و با رویکردهای جدید به توسعه فوتبال کشور کمک کند.

رویانیان با اشاره به اینکه از مهدی تاج خواسته است تا از تجارب خویش حداکثر استفاده را برای پویایی تیم محبوب فوتبال پرسپولیس بنماید تا تیم هر چه سریعتر تقویت شده و به اوج خود بازگردد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در پایان افزود: امیدواریم وی با درایت و هوشمندی و با استفاده از سوابق فوتبالی و مدیریتی خود هر چه زودتر نسبت به ساماندهی تیم فوتبال پرسپولیس و به ویژه ایجاد تحول در نظام فوتبال پایه پرسپولیس اقدام کند تا به این ترتیب با زنجیره تشکیلاتی که بوجود می آید پرسپولیس قدرتمندی را شاهد باشیم که در تمام ابعاد باعث آرامش و خوشحالی هواداران میلیونی خود باشد.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.