توسعه مترو، نیازمند نگاه مثبت دولت

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/مدیرعامل مترو تهران گفت: توسعه و پیشرفت مترو تهران نیازمند نگاه مثبت دولت است.

هابیل درویشی در حاشیه بازدید از روند عملیات اجرایی خط مترو تهران پرند گفت: مترو تهران نیازمند نگاه مثبت دولت است و انشاء‌الله دولت تازه نیز حمایت و توجه ویژه‌ای به پروژه خط مترو تهران پرند داشته باشد.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) درویشی تاخیر در اتمام این خط را ناشی از عدم تامین اعتبار به موقع پروژه دانست و افزود: اگر این اتفاق می‌افتاد خط مترو تهران پرند در ۶ ماهه اول سال جاری به بهره برداری می‌رسید.

مدیرعامل راه‌آهن شهری تهران وحومه (مترو) بیان داشت: اگر کمک ویژه‌ای به این پروژه شود پیش‌بینی می‌کنیم در کمتر از ۵ ماه بتوانیم خط مترو تهران پرند را به بهره‌برداری برسانیم.

پروژه خط مترو تهران پرند با ۵۱کیلومتر طول دارای شش ایستگاه شهر آفتاب (نمایشگاه بین‌المللی)، واوان، دو ایستگاه در فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) و دو ایستگاه در شهر تازه پرند است.

این پروژه از ایستگاه شاهد به موازات بلوار بهشت زهرا (س) به شکل تونل به طول تقریبی حدود ۶ کیلومتر آغاز و پس از عبور از زیر قسمت غرب آزاد راه قم به موازات آن و به سمت جنوب حرکت می‌کند و پس از عبور از تقاطع کهریزک به سطح زمین می‌آید سپس به سمت جنوب ادامه می‌یابد و در تقاطع بلوار فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به طول حدود ۳۲ کیلومتر به سمت آن فرودگاه ادامه مسیر می‌دهد و در ادامه نیز با طول حدود ۱۹ کیلومتر به سمت پرند امتداد می‌یابد.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.