توسعه مدارس معارف اسلامی باید با ارتقای کیفیت آموزش‌ها همراه باشد

مشاور رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: توسعه مدارس علوم و معارف اسلامی در سطح کشور باید با ارتقای کیفیت آموزشی همراه باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه فارس، حجت‌الاسلام حسین دانی در مراسم افتتاح دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا در شیراز اظهار کرد: مطابق تاکید مقام معظم رهبری، ارتقای کیفیت آموزشی مدارس علوم و معارف اسلامی باید سرلوحه کار قرار گیرد.

وی افزود: از آنجا که معارف اسلامی و مبانی اعتقادی، رشته‌ای خاص محسوب می شود نگاه ویژه مدیران به این رشته یک ضرورت است.

دانی خاطرنشان کرد: افزایش علم و دانش اگر توام با تقوا باشد ثمرات بهتری به همراه دارد و مدارس علوم و معارف اسلامی، مانند شجره طیبه‌ای هستند که با حمایت تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش، می‌توانند احیاگر بهترین محتوا در حوزه دینی باشند.

مشاور رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور تاکید کرد: چنانچه در این مدارس کیفیت علمی و آموزشی ایجاد شود، معارف اسلامی و قرآنی زنده می‌شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۱۴۰ مدرسه علوم و معارف اسلامی در سطح کشور وجود دارد که از این تعداد ۱۰۴ مدرسه صدرا، ۱۷ مدرسه مطهری و ۴ مدرسه جامع الزهرا هستند.

این مقام روحانی اظهار امیدواری کرد: دانش آموزان این مدارس بتوانند در آینده بازوان توانمند فکری و علمی در سطح کشور باشند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.