توصیه‌های انتخاباتی رهبری کاملا بجا بود/حضور رییس‌جمهور در مجلس می‌تواند مفید باشد

۲۱م دیماه ،

15-20.jpg

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در مورد انتخابات گفت: پیشنهاد‌های ایشان کاملا بجا بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد در حاشیه همایش گوهر هدایت در موزه هنرهای معاصر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رهبری تاکید داشتند که پرداختن به بحث انتخابات آزاد می‌تواند این نگاه را ایجاد کند که انتخابات قبل آزاد نبوده است.

وی با تاکید بر اینکه “باید در انتخاب واژه‌ها دقت کنیم”، افزود: پیشنهاد‌های رهبری بجا بود و امیدوارم مورد توجه مسئولان قرار گیرد، زیرا همواره انتخابات رقابتی با مشارکت حداکثری در جمهوری اسلامی برگزار شده است.

ابوترابی‌فرد در پاسخ به این پرسش که “آیا شما استیضاح وزیر آموزش و پرورش را نپذیرفته‌اید؟” گفت: خیر این‌چنین نبوده است. هرگاه استیضاح از سوی نمایندگان درخواست شود این کار انجام می‌شود. ما در مجلس معمولا تعامل و گفت‌وگو داریم و بر اساس توافق عمل می‌کنیم. نمایندگانی که پیگیر استیضاح وزیر آموزش و پرروش بودند به من گفته‌اند که استیضاح را تقدیم هیات رییسه مجلس نمی‌کنند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی همچنین دربارهٔ حضور رییس‌جمهور در مجلس اظهار کرد: در هیات رییسه بحث حضور رییس‌جمهور مطرح شده است و ما هم نظرات خود را اعلام کرده‌ایم. به نظر من حضور ایشان می‌تواند در مجلس مفید باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.