توصیه‌های انتخاباتی عسگراولادی به علی اکبر ولایتی

۲۴م دیماه ،

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری نفس ائتلاف سه کاندیدای احتمالی انتخابات را مثبت ارزیابی کرد و بر اضافه شدن نامزدهای دیگر به این ائتلاف تاکید کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،حبیب الله عسگراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری د دربارهٔ ائتلاف سه کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری، گفت: این ائتلاف به نام ۱+۲ شناخته شده است در حالی ۲+۱ غلط است؛ این ائتلاف بین سه نفر شکل گرفته و سه چهره اصولگرا (حداد، ولایتی و قالیباف) در جلسه مشترکی که با هم تشکیل دادند، به این نتیجه رسیدند که با هم ائتلاف و از بین آنها یک نفر در انتخابات شرکت کند.

وی همچنین با اشاره به دیدار خود با علی اکبر ولایتی افزود: در این دیدار ولایتی از نحوه شکل‌گیری این ائتلاف گزارش داد و بنده به وی گفتم که شما سه نفر در جبهه پیروان خط امام و رهبری مطرح بوده و میباشید، اما معتقدم که باید چند نفر دیگر به شما اضافه شوند.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار داشت: ولایتی سبب اضافه شدن نامزدهای دیگر به این ائئلاف را سوال کرد که به وی گفتم ما اصولگرایان می‌خواهیم در انتخابات تیم درست کنیم، براین اساس با سه نفر نمی‌شود تیم و برنامه طراحی کرد لذا به شما پیشنهاد می‌کنم که نامزدهای دیگر را به ائتلاف خود اضافه کنید.

عسگراولادی در عین حال نفس ائتلاف نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را مثبت ارزیابی کرد و افزود: حداقل باید ۱۰ الی ۱۲ نامزد در ائتلاف سه نفره گردهم آیند تا گفتمان انتخابات و برنامه های دولت یازدهم را طراحی کنند، البته همه نامزدهایی که  به این سازوکار اضافه می شوند باید به عهد خود پایند بوده و از مصداق، برنامه‌ها و  نامزد نهایی حمایت کنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی همچنین در خصوص حضور اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو، گفت: متاسفانه بعضی اشخاص، اصلاح طلبان را حذف شده تلقی می‌کنند که این اشتباه است، البته آنهایی که ضدولایت فقیه موضع‌گیری کرده و می‌کنند، نمی توانند در انتخابات حضور داشته باشند.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.