توصیه آیت الله دری به کاندیداها

۱۱اردیبهشت،

امام جمعه اراک گفت: داوطلبان برای تبلیغ روی برنامه و خودشان متمرکز باشند و خود و هوادارانشان از تخریب دوری کنند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه اراک افزود: داوطلبان برای تبلیغ روی برنامه و خودشان متمرکز باشند و خود و هوادارانشان از تخریب دوری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، آفت انتخابات را تخریب دانست و گفت: برهه کنونی برهه حساسی در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید با همدلی و رفتار و اخلاق اسلامی سپری شود.

وی با اشاره به اینکه ۲۴ خرداد مردم باید حضوری آگاهانه و هوشیارانه در صحنه داشته باشند گفت: آنچه که باید مد نظر رئیس جمهور بعدی باشد تولید اشتغال و کار است و از سوی دیگر با توجه به اهمیت انتخابات شوراها ، باید اشخاصی را انتخاب کرد که برای شهر و منطقه خود کار کنند و دلسوز باشند.

امام جمعه اراک، رعایت اخلاق انتخاباتی را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: داوطلبان انتخابات از بی اخلاقی ها در انتخابات و زمان تبلیغات جلوگیری کنند و مانع بروز اختلاف ها و مشکلات بی فایده پس از آن باشند.

خطیب جمعه اراک، ولادت حضرت زهرا و روز مادر و زن را تبریک گفت و این حضرت را الگویی برای همه اشخاص جامعه به خصوص بانوان دانست.

وی همچنین در ادامه با تبریک هفته معلم و روز کارگر، این دو قشر را الگویی برای کار و تلاش دانست و گفت: حماسه سیاسی با حضور پررنگ در انتخابان و حماسه سیاسی با حضور جدی در عرصه تولید کار و آموزش محقق می گردد که باید به آن توجه کرد.

آیت الله دری در ادامه به رخدادهای مهم جهان اشاره کرد و گفت: دشمنان در صدد تبدیل سوریه به پایگاه رژیم صهیونیستی می باشند که با هوشیاری مسلمانان جهان به این خواست سلطه طلبانه خود نخواهند رسید.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.