توصیه اخلاقی آیت‌الله مصباح یزدی به کاندیداها و احزاب/ارائه برنامه‌ کارگروه‌های تخصصی جبهه پایدرای برای دولت یازدهم

۱۴فروردین۱۳،

جزئیات دیدار جبهه پایداری با آیت‌الله مصباح یزدی/

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به اینکه آیت الله مصباح یزدی در جلسه امروز جبهه پایداری درمورد مصادیق و نامزدهای جبهه پایدرای صحبت نکرد، گفت: نامزد نهایی جبهه پایداری و وزرای کلیدی مدنظر آن برای دولت یازدهم به زودی معرفی می‌شود.

فاطمه آلیا در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ دربارهٔ جزئیات جلسه امروز (۱۴ فروردین ۹۲) شورای مرکزی جبهه پایداری و دیدار با آیت‌الله مصباح یزدی (عضو شورای فقاهتی جبهه پایداری) اظهار داشت: جلسه شورای مرکزی جبهه طبق روال قبل، یک یا دو ماه یک بار در قم برگزار می‌شود که امروز نیز این جلسه برگزار شد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: پس از برگزاری جلسه شورای مرکزی جبهه که براساس “دستور جلسات ماهانه” انجام شد اعضا به دیدار آیت‌الله مصباح رفتند و از رهنمودهای ایشان بهره‌مند شدند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آیت‌الله مصباح یزدی درمود مسائل سیاسی، اعتقادی و ولایی صحبت کرد، گفت: ایشان ضمن تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری از همه دعوت کردند که خوبی‌های هم‌نوعان خود را داشته باشیم از بدی‌های آنها دوری کنیم.

آلیا ادامه داد: ایشان این مثال را در مورد احزاب، نامزدها و شخصیت‌ها زدند و تاکید کردند باید تلاش کنیم از تجربیات خوب احزاب استفاده کنیم و اشتباهات آنها را تکرار نکنیم.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری اعلام کرد: در این جلسه گزارش‌هایی که باید از فعالیت‌های جبهه پایداری به آیت‌الله مصباح یزدی ارائه می‌کردیم ارائه شد، همچنین “برنامه‌های کارگروه‌های تخصصی” جبهه برای اداره کشور به استحضار ایشان رسید.

وی با اشاره به اینکه آیت الله مصباح یزدی در جلسه امروز جبهه پایداری درمورد مصادیق و نامزدهای انتخاباتی صحبت نکرد، گفت: نامزد نهایی جبهه پایداری و وزرای کلیدی مدنظر آن برای دولت یازدهم به زودی معرفی می‌شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.