توصیه های ضروری آرایشی برای بارداران



10

توصیه های ضروری آرایشی برای بانوان باردار

دانستن این پیشنهاد های آرایشی برای هر بانوی ایرانی کاملا ضروری و ضروری است.آن چه اهمیت دارد به خاطر سپردن این نکات و یادآوری آن ها به دیگران است.با ما همراه باشید.

توصیه های ضروری را جدی بگیرید.در ۳ ماهه اول بارداری استفاده از لوازم آرایشی کاملا ممنوع است.همانطور که می دانید لوازم آرایشی حاوی مواد شیمیایی مانند جیوه و الکل می باشند که استفاده از آن ها در مدت بارداری سبب بروز مشکلات مادرزادی بر روی جنین می گردد.حتی بعضی از پزشکان نه تنها در ماه های اول بارداری بلکه در طول تمام مدت بارداری استفاده از لوازم آرایشی را منع می کنند.

هر ماده ای که از طریق پوست جذب شود تاثیر مستقیم بر روی مادر و جنین او خواهد داشت پس بهتر است تا ۶ ماهه اول بارداری از رنگ کردن موهای خود اجتناب کنید,مخصوصا استفاده از رنگ های تیره کاملا منع شده است زیرا پارافنیلن دی آمین موجود در رنگ موهای شیمیایی از طریق پوست جذب می گردد و جنین را با مشکل مواجه میکند.

اگر می خواهید از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید نوع گیاهی آن را بخرید تا احتمال خطر کاهش یابد.لوازم آرایشی که از کاملا گیاهی بودنشان مطمئن میباشید برای شما بی ضرر خواهند بود.

منبع:سایت زیبازن





پورتال تفریحی کندی » آرایش صورت و زیبایی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.