توصیه کاندیدای بازداشتی به شورای‌نگهبان

۲۱اردیبهشت،

مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه سوال پذیرش قانون در صورت رد صلاحیت صرفا متوجه نامزدها نیست و باید همه دستگاه ها ملتزم به آن باشند گفت: حتی شورای نگهبان باید برمبنای قانون عمل کند و حق مردم را ادا نماید.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از مهر، علی اکبر جوانفکر که پس از ثبت نام در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران حضور یافت، اظهار کرد: فکر می کنم اگر شورای نگهبان بر اساس قانون به سوابق بنده نگاه کند تایید صلاحیت خواهم شد و این انتظار را دارم که اگر رد صلاحیت شدم شورای محترم نگهبان دلایل قانونی خود را برای رد صلاحیت بنده اعلام کند در این صورت هیچ مشکل و اعتراضی نخواهم داشت.

وی افزود: مسائلی که برای من بوجود آمد و شما هم مستحضر میباشید و دوره شش ماهه زندانی که برای من ترتیب داده شد را قبول ندارم، اما تابع قانون هستم و آن را پذیرفتم.

مشاور احمدی نژاد تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری فرصت خدمتگزاری و عرضه توانمندی ها است و برای همین بنده کاندیدا شده ام امیدوارم بتوانم رای لازم را برای ریاست جمهوری کسب کنم چراکه این کرسی را فرصتی برای ارائه خدمات به کشور می دانم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید با توجه به محکومیت شش ماهه فکر می کنید تایید صلاحیت بشوید، گفت: یکی از سوالاتی که دادستان کشور دربارهٔ بررسی صلاحیت های کاندیدای ریاست جمهوری به آن پاسخ داد این بود که محکومین دستگاه قضایی و اشخاصی که دارای محکومیت می باشند صرفا به این سبب در انتخابات ریاست جمهوری رد صلاحیت نمی شوند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.