توصیه کدخدایی به کاندیداها دو روز مانده به انتخابات

۲۱خردادماه،

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: شورای نگهبان تمام تدابیر لازم برای صیانت از آراء مردم را اتخاذ کرده است و این اطمینان را به مردم و نامزدهای محترم و طرفداران آنها می دهیم که هر رأیی که مردم به صندوق ها می اندازند، در حضور نمایندگان کاندیداها عینا قرائت می گردد.

وی خاطر نشان کرد: شورای نگهبان مکانیزم های نظارتی را در نظر گرفته است که امکان هیچ گونه تخلف عمده ای در انتخابات وجود ندارد. تخلف جزئی هم اگر اتفاق افتد، مراجع قضایی ذی‌صلاح می باشند که گزارشات را برای آنها ارسال می کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: مردم در ۲۴ خرداد ماه با اطمینان کامل پای صندوق‌های رای حاضر شوند و سرنوشت کشور اسلامی خودشان را رقم بزنند تا همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند حماسه سیاسی خلق شود.

کدخدایی در پیشنهاد‌ای به کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری دو روز مانده به انتخابات اظهار داشت: بارها به خود کاندیداها و حتی روسای ستاد آنها گفته ایم که این چند روز را تحمل بیشتر داشته باشند.

وی افزود: انشاءالله مردم با حضور در انتخابات در تشخیص خودشان اشتباه نخواهند کرد و آن کسی را که اصلح است انتخاب می کنند.

سخنگوی شورای نگهبان اظهار داشت: کاندیداها در حدی که باید تنها خودشان را به مردم معرفی کنند، کفایت می کند آنها باید طرفداران خود را به آرامش و جلوگیری از تخریب دیگران دعوت کنند تا انشاءالله یک انتخابات اخلاق مدارانه، پرشور و گسترده داشته باشیم.

 


خبرگزاری مــهر
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.