توصیه یک کارشناس به سرمایه گذاران طلا

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

“ماهندرا شارما” کارشناس بازار جهانی طلا اعلام کرد اشخاصی که قصد سرمایه گذاری روی طلا برای مدت طولانی را دارند باید مدتی از خرید این فلز دوری گزینند.

خبراقتصادی:به گزارش کامدتی آنلاین، “ماهندرا شارما” کارشناس بازار جهانی طلا در مصاحبه با کیتکو نیوز اعلام کرده است بهای اونس جهانی طلا تا پایان سال جاری میلادی به ۱۱۰۰یا ۱۰۰۰دلار کاهش خواهد یافت و سرمایه گذاران بلند مدت برای خرید باید منتظر کاهش قیمت این فلز در ماه جولای سال آینده باشند.

به عقیده این کارشناس اقتصادی بهای جهانی طلا در این زمان(جولای سال۲۰۲۴) به کف قیمت خواهد رسید. با این حال، در سال۲۰۲۴ چرخه کوتاه مدت کاهشی وجود خواهد داشت که فرصت را برای خرید در ماه مارس و ژوئن فراهم خواهد کرد.

این کارشناس اقتصادی بر این باور است سرمایه گذاران بلند مدت طلا فعلا” باید منتظر بمانند. زیرا از هم اکنون تا ماه جولای زمانی خواهد بود که احتمال سقوط بیشتر بهای طلا وجود خواهد داشت .

وی به سرمایه گذاران پیشنهاد می کند به سبب کاهش ۱۵درصدی بهای جهانی طلا در سال ۲۰۲۴، سرمایه خود را به صورت پول نقد حفظ کنند.

ماهندرا شارما در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر شاخصها در بازار سهام رو به افزایش است و روند حرکتی نرخ دلار آمریکا همچنان صعودی باقی خواهد ماند.

وی در پایان چشم انداز آتی قیمت طلا را منفی و پلاتین و پلادیوم را مثبت اعلام کرد


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.